[AR] Marathon Diever

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

[AR] Marathon Diever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 19:50

Weer eens met de pony's een poging gewaagd in de marathon. De pony's waren in topvorm alleen de baasjes niet erg uitgeslapen. Dit resulteerde erin dat we in twee hindernissen fout zijn gereden en gediskwalificeerd. De tijden waren verder perfect en het aaibaarheidsgehalte van de pony's zoals altijd ook (kijk...veulentjes voor de wagen, zei een toeschouwer) We waren weer eens de allerkleinste. Ze hebben in ieder geval hun best weer gedaan. Zijn er nog meer hier die hebben meegedaan in Diever? Laat het effe weten.

Mijn groom zit als een zoutzak, te vroeg uit bed Knipoog
Afbeelding

Waterbak was een eitje
Afbeelding

De laatste meters....
Afbeelding

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:18

wat gaaf zeg kennissen van mij hebben ook mee gedaan het was erg leuk zeiden ze!!! gaaf wagentje heb je trouwens!!

Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:56

De wagen hebben we zelf gebouwd. We hebben het gekregen als een soort bouwpakket. Hij is van HCA koetsen in Klarenbeek (een beetje reclame mag toch wel he?)

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:34

Jammer dat je gediskwalificeerd was. Maar idd een heel gaaf wagentje . Maar het ziet er erg leuk uit zo!!

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:45

hey volgens mij heb ik jullie ook een paar keer zien rijden op wedstrijden.
ik kom daar wel soms mijn vriendin suporten die ook veel wedstrijden, mariette brouwer, ze is vaak groom van haar vader henk.