Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dekke050 schreef:kijk anders even hier:
http://www.paardenbegrijpen.nl/index.ph ... Itemid=120
Dat is mijn manier van rijden en ik weet niet of ze allemaal aan huis komen en of dit je iets lijkt, maar je kunt in ieder geval kijken. Ik kom oorspronkelijk uit bodegraven, dat is vlak bij jou. Ik reed altijd in gouda op de goudse hout bij cees smit. Ook een goede geduldige instructeur. Nou succes ermee he?!
che_gizmo schreef:owkeee,
maar een vraagje, Gelukkig is hij niet echt bang voor de zweep. Maar ik vind het heel moeilijk om er achter te lopen, met 2 lijnen EN een zweep. Ik vind 2 lijnen al rot omdat die altijd helemaal in de knoop gaan. Laatstaan een zweep erbij, iemand een goede manier hoe je dat allemaal kan vasthouden?
Ik heb gisteren een parcourtje met pionnen uitgezet. Gizmo (die pony waar ik mee wil gaan mennen) deed het echt super braaf:D Mijn andere paard deed ook mee, en gizmo deed het gewoon zelfs al beter. Dus ik ben echt wel blij..
Vandaag ga ik broberen met wat druk op zijn boeg en dan kijken of hij door blijft lopen. Dus ik ben benieuwd