iets apparts!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 09:58

Heike schreef:
paraplu training? Ben met Barley daar mee bezig geweest. Eng dat ze het vond. Dat moeten we dus nog even oefenen.

Ook over dekens lopen vind ze heel eng. Of een groenbak ineeens midden in de bak, en erop gaan trommelen. Errug eng allemaal.

Zo oefen je eens wat anders......


Dit zijn dus allemaal "grond" oefeningen en dat vinden de meeste idd erg leuk! Je kan ook met vlaggetjes werken, een wip bouwen, stangen in een L-vorm neer leggen en hem/haar er achteruit doorheen laten lopen, laat je fantasie maar werken. Ik doe vaak en graag grondoefeningen; de paarden worden er erg oplettend en gehoorzaam van en de afwisseling vinden ze erg leuk! (Die van mij tenminste wel Knipoog !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/



Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 23:25

Weet je wat ook leuk is: als je in een grote bak met water, een appel doet Lachen (een vrij grote, hele appel). De meeste paarden krijgen die appel er nl. niet echt makkelijk uit Pling . Dikke en Helania hebben het eens een hele middag geprobeerd; eerst waren ze heel druk in de weer dat ding er uit te vissen, toen dat niet ging waren ze geirriteerd, afgewisselt met onverschillig zijn, mijn vriendin en ik hebben ons echt kostelijk geamuseerd *LOL* . Beer was trouwens super in vorm: hij steekt z´n onderlip onder de appel en vist zo de appel eruit, echt geen gezicht Haha! , in 2 min. was de appel weg! Wij vonden het zo grappig; wat voor het ene paard blijkbaar een probleem is, daar draait het andere paard z´n hand (been) niet voor om!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers