[AR] mendurance... wie heeft er meer info??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

[AR] mendurance... wie heeft er meer info??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 11:07

aanstaande zondag is er in kootwijk of kootwijkerbroek een mendurance wedstrijd. ik zou graag willen gaan kijken maar hoe laat is de start, waar is het precies.. (ik dacht bij onder de kastanje) en wie gaan er allemaal heen?

ben wel benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:43

Volgens mij was er laatst nog een topic over, ik zal ff voor je zoeken Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:45


MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:42

Yep, was mijn topic.

Het begint om 10.00 uur, dan start de eerste. Om 9.00 uur beginnen de voorkeuringen. Het is inderdaad bij Onder de Kastanje.

Tijden zitten in mijn hoofd, niet nagekeken, maar denk dat het wel klopt.

Wij kunnen helaas niet meedoen Albert, mijn man, heeft zijn enkelbanden gescheurd toen we op hemelvaartdag klaar stonden om weg te gaan met Janssen en marathonwagen. Stapt verkeerd uit de bus, en tjakka. Mennen kan je nu eenmaal niet veilig alleen, dus voor ons einde verhaal wat betreft de mendurance.

We gaan wel kijken! Hotelletje was al geboekt, box voor Janssen geannuleerd. Ben best benieuwd hoe dat gaat. Ach, met de Jeep het bos in is ook gaaf. Tong uitsteken

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:44

Wel jammer trouwens, we hadden getraind en het hele traject al twee keer gereden, ging super.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:45

Ik had ook wel mee willen doen, maar wij gaan de dag er op naar Ermelo, menweek, en daarvoor moet er thuis nog veel gebeuren Haha!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 22:39

ik had ook mee willend oen maar ik had geen goede groom en heb niet genoeg zelfvertrouwen om mee te doen zonder die ene speciale groom... vind dat ik niet goed genoeg men... daarom ga ik maar mensen aanmoedigen... volgend hjaar beter.. en zo niet "gewoon" endurance dan maar!!!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:29

Ik ga Miss daisy groomen. Een Gelder die klasse 2 endurance is. Dus dit is en eitje voor haar!!! Ik ben heel benieuwd!! Ik heb er wel zin in!!

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:52

He Jorie, hoe is het gegaan? Heb nog even gekeken of ik jullie eruit kon pikken ... maar weet het niet zeker ...

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:24

Was jij er ook dan?? Het is super gegaan!!! Miss daisy was 2e. Ze liep het echt op haar sloffen uit. We zaten (nou ja, zij dus) 2 minuten achter nummer 1 dus dat scheelde weinig. Nummer 1 is een paard wat uitkomt in endurance klasse 3.

Er waren veel combinatie's die het onderschat hebben. Deden niet aan koelen en probeerde ook op de P/A niet of het paard wilde drinken.

Maar de opkomst was groot en ik denk dat veel mensen weer veel geleerd hebben van die dag. Dus da's altijd goed natuurlijk!!

Ik hoop dat ze volgend jaar dit weer organiseren.

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:04

Yep, ik heb bij de finish gezeten (zaten 4 mensen lekker banketstaaf op stoeltjes, allemaal geblesseerd). Niet de hele aankomst hoor, maar misschien heb je ons gezien.

En daar zagen we inderdaad dat heel veel combinaties terug gestuurd werden omdat de paarden niet op adem waren. Het is gewoon zwaar terrein, zeker weten. Wij rijden er zeer regelmatig en weten dat gewoon, maar velen hebben het onderschat denk ik.

Ik heb ook al lief gevraagd of ze volgend jaar alsjeblieft weer ...

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:43

Daisy hoefde geen rondje van de zaak!!! Haar hartslag was goed. maar ik heb er vele over de weg terug en weer heen zien stappen. mensen bij de start heb ik wel gezien. jammer dat ik nu pas weet dat jij daar tussen stond. Maar volgend jaar misschien??? Ik ben er dan weer!!! Niet met mijn eigen paard, hoewel, als ik voor die tijd een leuk karretje kan lenen voor onze haf.....
Maar ik hoop ook dat het volgend jaar weer is. Het was wel een succes dacht ik.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:32

Hee. Miss daisy is ook klasse 3 hoor! Ik heb met haar de 82 km in Holten gereden!!

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [AR] mendurance... wie heeft er meer info??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 20:36

Haha! dan heb ik een paar van jullie ook wel gezien, ook onbewust, ik werk er nou eenmaal. ik heb wel wat leuke paarden langs zien komen, jammer dat het werk gewoon doorgaat met dit soort dingen anders had ik een paard uit de stal getrokken en ook mee gedaan. Vork

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [AR] mendurance... wie heeft er meer info??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 20:58

Beetje oud topic Lachen Bijna een jaar oud.

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [AR] mendurance... wie heeft er meer info??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:05

he verrek.. zie het nu pas Tong uitsteken