[AR] mendurance... wie heeft er meer info??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:42

Yep, was mijn topic.

Het begint om 10.00 uur, dan start de eerste. Om 9.00 uur beginnen de voorkeuringen. Het is inderdaad bij Onder de Kastanje.

Tijden zitten in mijn hoofd, niet nagekeken, maar denk dat het wel klopt.

Wij kunnen helaas niet meedoen Albert, mijn man, heeft zijn enkelbanden gescheurd toen we op hemelvaartdag klaar stonden om weg te gaan met Janssen en marathonwagen. Stapt verkeerd uit de bus, en tjakka. Mennen kan je nu eenmaal niet veilig alleen, dus voor ons einde verhaal wat betreft de mendurance.

We gaan wel kijken! Hotelletje was al geboekt, box voor Janssen geannuleerd. Ben best benieuwd hoe dat gaat. Ach, met de Jeep het bos in is ook gaaf. Tong uitsteken

Webshop - digital art: MoTekent


MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:44

Wel jammer trouwens, we hadden getraind en het hele traject al twee keer gereden, ging super.

Webshop - digital art: MoTekent


MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:52

He Jorie, hoe is het gegaan? Heb nog even gekeken of ik jullie eruit kon pikken ... maar weet het niet zeker ...

Webshop - digital art: MoTekent

MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:04

Yep, ik heb bij de finish gezeten (zaten 4 mensen lekker banketstaaf op stoeltjes, allemaal geblesseerd). Niet de hele aankomst hoor, maar misschien heb je ons gezien.

En daar zagen we inderdaad dat heel veel combinaties terug gestuurd werden omdat de paarden niet op adem waren. Het is gewoon zwaar terrein, zeker weten. Wij rijden er zeer regelmatig en weten dat gewoon, maar velen hebben het onderschat denk ik.

Ik heb ook al lief gevraagd of ze volgend jaar alsjeblieft weer ...

Webshop - digital art: MoTekent


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers