[AR]Iemand bekent met Margrietruiters/Rijnruiters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

[AR]Iemand bekent met Margrietruiters/Rijnruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 23:35

Margrietruiters uit Maurik of Rijnruiters uit lienden ik wil daar misschien lessen en ga binnenkort een keer kijken, maar misschien dat jullie er gement hebben of de rijvereniging kennen, is het daar gezellig en krijg je goed les?

Ik wil eigenlijk naar de Batavieren uit Kesteren maar daar lessen alleen paarden dat gaat dus niet met een shetlander (of 2), vandaar dat ik nu verder aan het zoeken ben.

Mettetje

Berichten: 759
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:33

Hai,

Het zijn de Margrietruiters in Lienden en de Rijnruiters in Maurik. Ik ben zelf lid van de Margroetruiters. Op maandag worden daar menlessen gegeven en op woensdag paarden dressuur en op donderdag pony's dressuur. 1 keer in de maand is er springles. Leuke vereniging. Ook niet ver van Kesteren. Volgens mij lessen de Batavieren 8van Kesteren) vlakbij de bak van de Margrietruiters.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:36

Bij de Rijnruiters (www.derijnruiters.nl) kan je met een Shet zeker wel terecht.
Het is volgens mij een leuke en actieve vereniging waar de instructie ook goed is.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 22:59

Heej, bedankt Mettetje en Gabefedde! OK dan!

Ik wil binnenkort op les gaan dus ik moet nu echt gaan kijken bij deze clubs, 1 vd twee had ook een speciale Ponymenles maar nu weet ik niet meer welke Verward waarin oa: een shet en een welsh meelopen, daar zou ik met mijn aanspanningkje best tussen passen denk ik.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:09

PB anders Geral eens, die doet het secretariaat van de Rijnruiters Knipoog

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:12

cissie schreef:
Heej, bedankt Mettetje en Gabefedde! OK dan!

Ik wil binnenkort op les gaan dus ik moet nu echt gaan kijken bij deze clubs, 1 vd twee had ook een speciale Ponymenles maar nu weet ik niet meer welke Verward waarin oa: een shet en een welsh meelopen, daar zou ik met mijn aanspanningkje best tussen passen denk ik.


Ik denk dat je hier de Rijnruiters bedoelt (maar weet het niet zeker).