[AR] troy op strand met de sulky!!(fotos!!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

[AR] troy op strand met de sulky!!(fotos!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 14:40

zo de eerste keer met de sulky op het strand!!!
Cool he!! ik heb hem net nieuw omdat troy op het zacht moet blijven lopen!!

Het ging echt super goed, ze is ontzettend braaf, ze wil alleen maar een kant op, heel raar!!

Maar ze vond het super leuk en ze ging echt hard!!!

Eerst even allleen:


Afbeelding
Afbeelding

Met mijn papa
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cool he!!! volgende keer fotos met wat meer actie!!
Laatst bijgewerkt door linlovesyou op 02-06-04 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...



linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 12:00

Ja ze is hoefbevangen geweest en omdat de da niet precies weet waar het vandaan komt mogen we als test zeg maar alleen maar op het zachte. dus ik blijf gewoon een jaar ofzo op het harde en kijken of ze dan nog een keer bevangen word!

en over dat zout, ik had er eigenlijk nooit zo over na gedacht, erg hoor!! maar ik spoel hem wel goed af elke keer en hij zit goed in de verf, ik heb hem nu net nieuw maar elk kaar zal ik hem wel opnieuw verven, dan blijft die het mooist denk ik!

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 00:50

ik heb hem van een vrouwtje( ineke terlouw uit Capelle aan de Ijsel) van marktplaats, zij importeerde ze uit azie. En hij koste 325 euro.

hihi de pony die ervoor loopt is een kruising ijslander/dartmoor.
lief is ze he Lovers

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 13:37

Mijn pony is 1.18, eigenlijk zou het karretje wel wat groter kunnen maar een pony maat is nergens echt te vinden. het gaat prima eigenlijk zo.
Ik heb nu net de wielen weer helemaal geverfd, met speciaal spul tegen zout water, want ja zout is slecht voor je spullen maar als je het goed bijhoud wat Jantina al zegt valt het wel mee hoor.

We rijden ook alleen bij laag water, dan kan ze over het harde zand rijden en dan gaat ze toch lekker scheuren!! Scheveningen is dit trouwens!

En whoops hoe groot is jou pony dan? Ik ben echt super blij met het karretje, het hangt gewoon aan de trailer en ik neem het overal mee naar toe.

Hihi bedankt voor de complimenten *LOL* Lieff he is ze!!

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-04 22:14

Zo inderdaad, wat vreemd want troy is toch 20 cm groter, wel apart dat ze dan wel er tussen past!!
Wat ga je nu doen dan? de bomen verlengen??

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-04 18:10

Ik ben Vandaag weer naar het strand geweest, Troy was echt helemaal in vorm en heeft eventjes lekker gescheurd!!

Hier een paar fotos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het rijden lekker rollen in het zand..
Afbeelding

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers