Who, dat was gaaf!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Who, dat was gaaf!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 16:47

Hey allemaal,

eigenlijk hoort dit onder versalg van de dag denk ik, maar het is tenslotte aangespannen he!! Haha!

Heb vandaag weer heerlijk gereden vond ik zelf. Ik had iemand les gegeven, en daarna gingen we buitenrijden (toen reed ik dus). Degene die las had zou ook foto's maken. Het was allemaal heel leuk en toen we terugkwamen gingen we bij ons thuis nog foto's maken met mij en Magpie (de pony) Haha! Haha!
Wij hebben een soort drafbaan en die stond dus lekker onder water Pling *LOL* Cool En dan in volle galop er door heen Haha! Tong uitsteken Cool Echt gaaf!! Nu maar hopen dat de foto's gelukt zijn en als het goed is heb ik ze dan volgende week!! Haha! Haha!

Alleen nou was na het rijden heel die kar smerig en mijn tuig Boos! Boos! Frusty Frusty Ben een half uur bezig geweest om dus alles moddervrij te krijgen!! Extreme duivel Frusty Boos!

Dussss mijn foto's komen er aan!!!!!!!

gr linda Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 18:23

Hihihi ja heerlijk he, door de modder racen!!! Weet er alles van. Toen Pinky bij Cor stond om beleerd te worden zijn we ook een keer in volle galop over een modderig weiland gecrossed Cool
Das echt vet gaaf!

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 18:31

Ik wil de fotootjes van Magpie voor de kar wel eens zien hoor!!! Haha!
Ga je nu binnenkort aangespannen wedstrijd rijden??

gr. marijke

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 18:36

foto's! foto's! foto's! foto's!

Rij je nu aangespannen wedstrijden? Ik zag dat je uit Breda komt; de Princenhaagse Marathon dit jaar?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 19:56

Buitenzorg schreef:
foto's! foto's! foto's! foto's!

Rij je nu aangespannen wedstrijden? Ik zag dat je uit Breda komt; de Princenhaagse Marathon dit jaar?


Heyyy

Die foto's komen er aan!!

En de Princenhaagse Marathon??? Jaja waarschijnlijk ga ik meedoen in de hobbyrubriek, moet alleen nog een standvastige groom vinden voor achterop, hihih Haha! Pling Wie wil??hihi

gr linda Lachen

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:00

hoi liberty ik wil je wel helpen als je nog niemand gevonden heb.
ik woon zelf ook in breda dus dat is wel makkelijk. En het lijkt me ook harstikke leuk om tedoen.

groetjes claudia6

ps: pb me maar als je intresse heb