[AR] Vaardigheid, wat ging dat snel...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

[AR] Vaardigheid, wat ging dat snel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 22:43

Vandaag hebben hugo(hugroom), Linda(Liberty) en ik (Confetti), een menwedstrijd gereden in Castelre. Wij rijden allemaal B dressuur en L vaardigheid. Met de dressuur ging het bij Hugo en Spetter erg goed. In de eerste proef de eerste plaats met 163 pnt., 2 winstpunten, en in de tweede proef 3e met 158 pnt. Bij de vaardigheid had hij 1 balletje, door een klein stuurfoutje Bloos , maar dat ging al wel een stuk beter dan vorige week en Spetter krijgt steeds meer snelheid.
Linda reed eerst Liberty in de dressuur. In de eerste proef 5e met 151 pnt. en in de tweede proef 6e met 151 pnt. In de vaardigheid 3 balletjes, we gingen af en toe een beetje van links naar rechts Haha! (ik zat ernaast als groom). Met Magpie behaalde Linda in de dressuur een 4e plaats met 156 pnt. en een 4e plaats met 153 pnt. In de vaardigheid foutloos, maar daarover later meer *LOL* .
En dan nu ikzelf Haha! de eerste proef ging wel lekker, wat resulteerde in een 2e plaats met 160 pnt. Tijdens de 2e proef werden ineens de koeien losgelaten in de wei ernaast en op straat kwamen allemaal paarden voorbij die het wegtraject reden voor de regio wedstrijd, meneer was dus wel wat afgeleid Verward , 7e plaats met 147 pnt., ik ben wel tevreden, want voor een dekhengst blijft hij er verder wel braaf onder, alleen een paar keer moest hij ff kijken wat er allemaal gaande was en dat koste mij wat punten Haha! . En dan de vaardigheid, ik kan je vertellen, daar was ik wel een beetje zenuwachtig voor , maar het kwam allemaal goed, foutloos binnen de tijd.

En dan.......(tromgeroffel) de barrage. Van ons 2en moest Linda als eerste rijden met Magpie en Hugo als groom. Het weer was al wat slechter, het regende, dat was wat minder , maar de snelheid van Linda was er zeker niet minder om. Ze ging ervoor! de modder sprong om de laarzen van Hugo en het gezicht van Linda. Ze ging heel erg snel, foutloos en dat resulteerde in een voorlopige 1e plaats. En dan de beurt aan mij, met Bo en Hugo als groom. nu maar zien die tijd te verbeteren... Lachen goed vol gas op de eerste pionnen afrijden en dat ging goed. Bij de tweede ging het wat minder, mijn bocht nam ik te kort, maar mijn engeltje Schijnheilig groom Hugo zette snel de kar om en zo kon ik recht door de pionnen, zonder dat er een balletje viel, zo verder in galop, zo hard mogelijk tot de bocht voor de laaste pionnen, toen gingen we zo hard, dat we letterlijk op 2 wielen door de bocht gingen (en Hugo stond een klein beetje aan de verkeerde kant Bloos , maar herstelde super snel) even wat gas teruggenomen, kar op 4 wielen en ........... vol gas naar de laaste pionnen en de finish. Net 1,5 seconde langzamer dan Linda,als die kar niet op 2 wielen was gegaan dan was ik sneller geweest *LOL* . Helaas werd de tijd van Linda nog verbeterd en eindigde Linda op de 2e plaats en ik de 3e plaats. Al met al eeen tof dagje gehad met veel snelheid, maar toch netjes gereden.

Er waren nog meer bokkers aanwezig, maar die reden regio en daar heb ik geen uitslag van. Wel wil ik die allemaal namens ons Sintels team feliciteren met de behaalde resultaten OK dan! .
Linda zet morgen wel een aantal Cheese! op bokt. Helaas zijn er van de vaardigheidbarrage geen, want het weer was te slecht.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.



confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 17:56

Citaat:
Mooie resultaten trouwens en een leuk verslag om te lezen


Dank je, het was echt te gek, en ik vind het nog steeds jammer dat de 2 wielen act niet op foto staat Haha! , want dat was echt een hele ervaring.
De volgende keer komt vast mijn revenanche Bloos , dus Linda ik ben onderweg Haha!

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers