[AR] bokken naar de broek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

[AR] bokken naar de broek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 14:30

Zaterdag hebben we een wagen (luxe 2 wieler) en tuig (kunststof) voor Hon gekocht.
Uiteraard alles passen en meten. Het schoftje moeten een paar gaatjes bij, de strengen moet ongeveer een kilometer af, maar verder past het.
Zaterdag ook de wagen erachter gehangen om even naar de lengte van de strengen enzo te kijken (Honey is beleerd, ze heeft alleen 3 jaar niet voor de wagen gestaan)
Om nu een lang verhaal kort te maken, ze vond het niet leuk en begon te bokken voor de wagen.
Dit ben ik totaal niet van haar gewend, en was een behoorlijke teleurstelling.
Maarja, vooruit, met tijd komt dat wel goed, en besloten om nu heel rustig te gaan longeren met tuig en te gaan slepen etc.
Gister dus met tuig gelongeerd. De broekriemen had ik aan het schoftje vast gemaakt zodat ze niet tegen haar benen hingen te bungelen. Wel dusdanig dat de broek niet strak tegen haar kont getrokken zou zitten ofzo.
En waarempel, ook nu ging ze bokken. Maar na een paar bokken was het over en liep ze braaf door.
Ik snap haar reactie alleen niet. Ze heeft nooit naar de broek gebokt, en ook met dubbele longe bokt ze niet.
De broek hangt wel op goede hoogte en zit niet te strak of te los....
Iemand enig idee?


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 16:09

owh nee, dat vergeet ik absoluut niet, maar ik vind het gewoon zo vreemd dat ze wel naar de broek bokt, en niet naar de dubbele longe

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 22:43

Tess schreef:
Weet je zeker dat het aan de broek ligt, soms vinden ze de staartriem ook een ramp, maar dan gaan ze meestal wat "geknepen" lopen.


Staartriem loopt ze onder het zadel ook mee, dus dat lijkt me stug Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 23:00

in welke zin bedoel je dat orri? De broek zit niet zo hoog dat ie tegen dr muts aan zit ofzo, en waarom accepteerd ze dubbele longe dan wel?


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 15:38

*update*

Vandaag weer gelongeert, eerst de broek los, waar ze heel braaf mee liep. Toen de broek vastgemaakt aan het schoftje (losjes, maar wel zodat er een beetje druk op kwam als ze liep) en behalve dat ze haar achterhand er schitterend onder zette Haha! reageerde ze er niet op.
Toen nog een stukje buiten gaan "mennen" (zie HAW) en ook hier was ze erg braaf. Wel voorwaarts, maar wel braaf. Binnenkort maar eens een bandje/balkje erachter hangen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers