[AR] Voorzichtig...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Huertecilla

Berichten: 26845
Geregistreerd: 19-02-03

[AR] Voorzichtig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 22:33

...met aanbetalen

Ik heb een kwaliteitskar besteld bij de firma Warco in Duitsland. Een gerenommeerd bedrijf, dus ik heb de verlangde aanbetaling overgemaakt.
Levertijd vier weken??? Inmiddels 10 maanden en een stápel schriftelijke communicatie verder heb ik de kar nog steeds niet en evenmin de aanbetaling terug. Ik heb een rechtsgeldig koopkontrakt, maar je recht hebben of krijgen zijn twee.
Moraal van dit verhaal: excuses aan de integere leveranciers, maar het is voor mij nu boter bij de vis of hooguit via Paypal of credit card en terugdraaien voor de termijn daarvoor verstrijkt

www.homocaballus.net



Huertecilla

Berichten: 26845
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:30

liberty schreef:
wij hebben ook een wagen van Warco. Maar het schijnt ook dat de fabriek verkocht is... .

En de productie is ergens anders inmiddels herstart; mag echter mijn probleem niet zijn.
Ik wil inmiddels níets meer met ze van doen hebben wegens het niet nakomen van wat voor afspraak ook en gewoon mijn aanbetaling terug.

www.homocaballus.net

Huertecilla

Berichten: 26845
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 11:06

Een advokaat is niet echt zinvol én een geldlek. Ik heb nu gedaan wat ik kan doen zonder naar het Duitse equivalent van het kantongerecht te stappen.

De mensen van Warco zijn op zich integer en de productieproblemen worden veroorzaakt door hun toeleveranciers. Dat is voor hen rampzalig want het vernietigt hun reputatie, doch dit is niet míjn probleem; ik wil rijden, heb daar geld voor (en betaald) doch rij niet...

Wordt vervolgt.

www.homocaballus.net


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers