[AR] mencursus zonder eigen paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

[AR] mencursus zonder eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 16:03

nou,ik moet mijn eigen paard wegdoen,omdat ik niet meer mag rijden,van de dokters,tot overmaat van ramp,heeft mijn paard nu een scheurtje in haar straalbeen!! Huilen

maar daar gaat het nu niet om!
ik wil mischien wel een cursus mennen gaan doen,(ik wil nog iets met paarden blijven doen!)

maar ,waar kun je dat doen,als je geen eigen paard hebt(Mexx is absoluut niet geschikt voor de wagen!)

en..als je het eenmaal hebt,alles luik,maar je hebt niet zoals onder het zadel,dat je elke week een uurtje kan lessen,of een paard kan huren!
dat zie je niet bij het aangespannen rijden!(op van die zielige huurpaardjes+wagentjes voor toeristen!

hebben jullie enig idee!

er staat bij ons op stal wel een schouwhengstje Welsh A ,die volgens mij ooit beleerd is voor de kar,die staat op zijn schouwwerk na,toch maar wortel te schieten!
wie weet,is dat wat,om mee aan de slag te gaan!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 16:38

jacqueline schreef:
Hier bij de manege kan je zeker wel elke week menlessen krijgen zonder eigen paard.
Er zal misschien toch bij jou ook wel een manege in de buurt zijn waar ze dit doen!!

Anders misschien inderdaad met die Welsh A aan de gang gaan....of een shettie

Wel vervelend dat je niet meer kan/mag rijden......maar mennen is ook erg leuk hoor OK dan!

naar mijn weten is hier in Zuid Beveland/Walcheren etc. geen manege waar dit kan!

je hebt hier op toeristische plaatsen wel paardjes met kar die je kunt huren,maar dat vind ik echt belachelijk,die geven ze zo mee,je hoeft niks met paarden te kunnen!!!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 12:13

Feufollet schreef:
Heb je trouwens al wat gevonden voor je paardje?


Ik denk dat het de stichting word,maar het moet gewoon even allemaal zinken,voordat ik echt de stichting kan bellen,dat ze haar moeten komen halen!! Verdrietig

wat het mennen betreft,ik zou het gewoon eerst eens een paar keer willen proberen,onder begeleiding natuurlijk,om te kijken,of ik het echt wat vind!
ik ben/was een vrij fanatieke ruiter,onder het zadel,en aangespannen is toch weer heel wat anders hé!?



ja,Liberty,ik woon in Zuid Beveland ,Zeeland,dat is toch nog een stukje rijden naar breda toe!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 08:52

oh1 datr zou ik eens kunnen informeren!
bedankt!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 13:53

bedankt voor alle leuke reacties!
ik ga eens een beetje rond bellen,of de eignaar van stal eens vragen om een "testritje!"

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers