Ik met een karretje *hihi* (ook foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Ik met een karretje *hihi* (ook foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 12:25

Toen mijn mama 25 jaar kleuterjuf was deden ze bij de school een vosjacht. Ze moesten best veel lopen die kindjes dus mochten ze een stukje met het karretje en dat mocht ik doen!!!!!!!!!!! Haha! We mochten van een klassemoeder het karretje met de pony lenen dat was echt lief van haar. De pony heet Innifix en was heel lief en deed het heel goed. Ik deed dat trouwens samen met mijn zusje Annelou want die vond dat ook leuk. Hier wat foto's

Mijn papa staat er ook bij (hihi)

Afbeelding

Hier is mijn mama erbij (die zit in het karretje en mijn zusje ook en mijn mama en mijn groote zus alleen die met die das is een vriendin)

[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010917476 [/img]

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:34

leuke foto's!
(leuk ponytje Lachen )
maar wat zit de burry raar?
Net of je perdje te ver naar achter staat. alsie zo omkijkt stoot hij/zij zn nek aan de burry

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:34

Leuke foto's. Wat een geweldig ponytje! Kwijl Kwijl Kwijl Ik ben helemaal gek op kleine schimmeltjes! Kwijl Kwijl Kwijl Wat een super beestje! Kwijl Kwijl Kwijl

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 17:17

Ja zo op de foto is het net of dat ding helemaal tegen innefix aan staat,
maar dat viel eigenlijk wel mee.
Ik heb er niet zo veel verstand van hoor. maar toen kon innefix wel gewoon rond kijken, zij stoten er niet tegen aan.
wat is het toch een poepie Lovers

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 17:36

OJa dat klopt het lijkt zelf of ie in hem steekt Verward was me nog niet opgevallen bij de foto.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 00:11

Annelou schreef:
Ik heb er niet zo veel verstand van hoor. maar toen kon innefix wel gewoon rond kijken, zij stoten er niet tegen aan.


Het gaat hierbij niet zo zeer om het rondkijken, maar wel om bochten maken, bij een bocht prikt de burry in dit geval zeker in de nek en daar kan een pony zich behoorlijk tegen gaan verzetten, wat imo ook niet vreemd is........

Ik zou idd zoals Pinky Girl al suggereert, de pony een stukje naar voren inspannen.

Veel plezier met mennen verder!

NB: Bovenstaande is opbouwend bedoeld! Haha! (Gezien de negatieve reacties die hier op BOKT soms worden gegegeven........)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 02:46

Je moet de pony niet meer naar voren inspannen, want dan prikt het lamoen in z'n zij. Wat j wel kunt doen, is het lamoen een stuk laten zakken, die moet ongeveer horizontaal staan. Ik denk dat het prikken dan ook wel afgelopen is.
Je moet dan dus de lichtogen, waar het lamoen doorheen zit een stuk laten zakken.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 02:53

Voor zover te zien op de foto's, hoeft de pony niet verder naar voren te staan. Het lamoen moet echter wel een flink stuk zakken.

Leuke welshpony trouwens. Wat is het voor een ?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 08:31

Billy schreef:
Je moet de pony niet meer naar voren inspannen, want dan prikt het lamoen in z'n zij. Wat j wel kunt doen, is het lamoen een stuk laten zakken, die moet ongeveer horizontaal staan. Ik denk dat het prikken dan ook wel afgelopen is.
Je moet dan dus de lichtogen, waar het lamoen doorheen zit een stuk laten zakken.


Ha ha, moet je nagaan hoe wakker ik was om 23.11 (gisteravond) toen ik mijn reactie schreef, valt me idd nu ook pas op dat de lichtogen c.q. de burry te hoog hangen!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 17:26

volgens mij is het geen welsh hoor...

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 20:19

Het is wel een welshje Haha! maar wat voor eentje ik zou het niet weten
wij hadden haar ook 'maar' geleend.
En wat dat mennen bedreft van dat inspannen snap ik helemaal niks Knipoog ik
had dat ook niet gedaan (dan zou het er heel anders uitgezien hebben Schijnheilig hihi) Nee dat hadden die mensen zelf gedaan ik hoevde de pony alleenmaar op te halen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:33

vanda's schreef:
volgens mij is het geen welsh hoor...


Weet zeker van wel Haha!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 21:45

kun je na gaan jolijn hoe veel wij nog moeten leren als je wil gaan mennen met arie. mare het is echt een welsh. en wat voor een Lovers

FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:06

Mooi pony'tje hoor! Dat koppie Kwijl

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:48

Op die eerste foto staan alle hoofdjes van de kindertjes naar je pony gedraaid! Leuk, zo'n lief (zo ziet ie er tenminste uit) pony'tje voor de kar.
Groetjes van Jessica!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:04

ik hoop dat we dit nog een keertje mogen doen met
innefix Lovers

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 14:25

hoi
wat leuk foto''s Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!