[LO] Mijn pony wil je aanvallen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:48

Mijn paardje deed dit eerst ook, gevolg was dat ik hier toch wel erg onder de indruk van was. Na veel longereerlessen van mijn instructrice heb ik geleerd om net voordat punt dat ze naar binnen komt al te reageren.
Dat punt zie je aankomen, oren gaan naar binnen, oogopslag verandert. Door dan nee of iets anders te roepen, doet ze dit niet meer.
Waneer ze naar binnen komt, mep je haar weg met de zweep. Het is echt een vorm van dominantiespelletje wat in mijn geval opgelost werd door gebruik van de zweep


Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:27

Ik denk toch dat de enige oplossing is dat je moet gaan zoeken naar iemand die jou en de eigenaar les gaat geven in longeren. Door nu door te modderen zal dit probleem alleen maar erg worden. En zal je voor gevaarlijke situaties komen te staan.
Dit geintje heeft het paard al door, hierna komen vaak andere ´geintjes´. Denk aan gericht bokken, steigeren en echt aanvallen. Probeer dat dus voor te zijn.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers