[AR] Middendraf - Wat wil de jury zien?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:49

Ja, dat heb je met jury's. Ik laat altijd maar zoveel mogelijk zien en dat waarderen ze wel. Ik heb dan het voordeel dat mijn pony echt gaat 'zitten' als je hem de ruimte geeft en een commando. Dus er is een duidelijk verschil te zien.

Dit hierboven vind ik wel aparte draf Verward het rechterachterbeen moet toch naar voren?? Volgens mij in ieder gaval geen draf....


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:22

Tsja....jurysport.
Mijn vader had het een keer dat hij als eerste moest starten. 1 jury was op tijd, 2e jury kwam halverwege en de laatste is helemaal niet op komen dagen. Maar omdat je strafpunten worden berekend werden voor de jury's die er niet waren een 6 per onderdeel neergezet....
Ook iets vreemds eigenlijk, maar toen liep de proef echt klote dus was wel in ons voordeel Lachen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:48

Nobby:
Je moet voor jezelf nagaan, heb ik lekker gereden en als de punten dan meezitten heb je geluk. Anders dan baal je wel, maar na verloop van tijd gaat je eigen gevoel steeds meer tellen.
Als je zelf zoiets hebt ik heb beter gereden als de vorige keer, en je hebt dezelfde jury als de vorige keer is dat meestal wel te zien.

Ik heb ook nog het voordeel dat mijn ouders al zo een 20 jr. in de sport zitten en niet te beroerd zijn om naar een jury toe te stappen na verloop van de wedstrijd om te vragen wat ze ervan vonden. Omdat ze de juryleden pers. kennen weten die dus vaak nog hoe de proef ging. Daar leer je ook veel van!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 18:36

Ja, iedereen is anders. Mijn vader rijd met mijn pony 2-span en de jury's verwachten dat wat mijn vader uit die pony kan krijgen dat ik dat ook kan. Dan ga je het op een moment wel vergeten hoor dat je onderaan staat...

Tsja, het is maar goed dat niet iedereen hetzelfde is! Als je maar niet vergeet dat de dressuur de basis is, dan komt alles goed!


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:50

Nee maar ik vind het niet eerlijk dat als mijn vader al 6 jaar met die pony rijd dat hij dan voor een goede middendraf een 7 krijgt en als ik er niet meer uitkrijg, ik rij pas een jaar, meteen een 4 of 5....
Als ik met een vreemde pony zou starten weten ze niet wat die pony kan en beoordelen ze op wat ze zien.

Maar mijn vader rijd nu klasse 3 met 45 winstpunten ofzo Lachen en ik rij net een jaartje klasse 1 dus, dan vind ik het toch niet eerlijk....of wel?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers