[LO] Hoe longeren leuker maken? Tips welkom!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaikuh

Berichten: 76
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Kruisland

[LO] Hoe longeren leuker maken? Tips welkom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 17:31

Heej mede-bokkers!

Nu het weer zoo lekker weer is kan ik weer buiten longeren met bijzetjes. Echt geweldig want daar wordtie lekker los van. Maar ik vroeg me ff af hoe ik nou wat meer variatie in het longeren kan brengen.

Nu doe ik vooral stap-draf-galop en allerlei overgangen daartussen. Ik probeer ook een beetje te verruimen en weer terug te laten komen, maar als ik hem wil laten terugkomen heeft hij weer de neiging om naar stap te gaan.

Kwou ff vragen wat jullie nou allemaal doen tijdens het longeren, en hoe ik het longeren leuker kan maken.

Groetjes, Maaike

Tong uitstekenLive your life to tha max!:)


Maaikuh

Berichten: 76
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 19:31

Dat van die balkjes is een leuk idee!

Maar ff een vragen over freestyle, daar heb ik echt nog nooit over gehoord. Wat is dat ?

Tong uitstekenLive your life to tha max!:)

Maaikuh

Berichten: 76
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 18:49

Okeej ik zal het proberen! Nooit ged8 dat er zoveel dingen te doen waren met longeren. Klinkt echt allemaal heel gaaf! Zo hou je tenminste wat variatie erin, das veel leuker dan de hele tijd rondjes huppelen!

Tong uitstekenLive your life to tha max!:)


Maaikuh

Berichten: 76
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 17:30

Ik heb geen ervaring met een dubbele longe. Wel van gehoord enzo, maar kweet niet precies hoe het moet. Ik weet dat veel mensen hier vinden dat je er niet mag beginnen als je geen ervaring mee hebt, maar zou iemand mss willen uitleggen hoe dat gaat met een dubbele longe. Dan heb ik er ook een idee van en dan kan ik het proberen, ev. met mn instructrice, dan weet ik zeker dat het goed is.

Tong uitstekenLive your life to tha max!:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers