[VD]Zoe pikt het makkelijk op...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

[VD]Zoe pikt het makkelijk op...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 23:44

Vandaag ben ik met Zoe begonnen met stappen en halthouden op commando en voetje geven op commando.
Stappen en halthouden vat ze nog niet helemaal Maar het voetje geven was dus zo gebeurd
Waar Guus 2 weken over heeft gedaan doet Zoe dus binnen 10 minuten Haha! Verder ging het veranderen van oog ook erg goed Game 1+ 2 gaan goed.... We gaan de goede kant op Knipoog
Zoe is net 2 geworden dus echt verder wil ik nog niet gaan Maar als ze ouder is denk ik dat er echt wel VD talent in zit Knipoog

Wat ik mij afvraag.... Hoe kan ik nu trainen dat ze haar voet zolang omhoog houd als ik dat wil?
En hoe breid je uit naar de spaanse pas?

Dat wil ik nog niet ala de minute proberen hoor.... Maar is handig om te weten als ik merk dat ze er aan toe is Knipoog

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:57

Wat leuk! Ja de ene pony pikt het gewoon veel sneller op dan de andere.
Op 2-jarige leeftijd kun je idd al best beginnen met de basis. Maar echt meer zou ik nog niet gaan doen.
Je moet gewoon de beloning uitlaten als ze haar voetje niet lang genoeg optilt.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:11

www.pink-horizon.com ik weet niet of dit is toegestaan, ik neem aan van wel want ik geef je een tip. Hier staat veel op en voor vragen kan je kim mailen...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 13:40

Ik haal ook een hoop van pinky's site... De beloning laat ik al weg.... Vandaag wer geoefend... Maar ze begrijpt erg goed waar ik het over heb Dus ik wil nu gaan uitbreiden naar het voetje omhoog houden..

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:00

mooi zo!! kijk wel uit dat je het neit te snel doet, met de kunstjes.
En ik zou wel beloningen blijven geven, zolang je nieuwe dingen blijft leren.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:15

fsoudan schreef:
Ik haal ook een hoop van pinky's site... De beloning laat ik al weg.... Vandaag wer geoefend... Maar ze begrijpt erg goed waar ik het over heb Dus ik wil nu gaan uitbreiden naar het voetje omhoog houden..


De belonig nog niet weg laten hoor, maar enkel geven als haar uitvoering beter is! (In jou ogen dus langer Lachen ). Als zij haar voetje langer omhoog houdt dan de vorige keer; snoepje. En zo steeds uitbreiden. Mindere uitvoeringen worden niet beloond Lachen

Succes!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 18:27

Ow oke... Want ze heeft namelijk door in welke jas zak de worteltjes zitten dus ze pikt ze uit mn jaszak Haha!
Ze is slim.....
Ik denk ook niet dat we snel gaan.... Ze doet het voetje erg goed en ja met 2x oefenen doet ze dit op commando....
Maar verder ga ik nog niet. Ik doe hiernaast wel ook Game 1,2 en soms drie maar niet gelijk na VD gedaan te hebben of voor ik VD ga doen.
Ik oefen beide afgezonderd en zo dat het nooit met elkaar in verband kan staan.....