2 daagse Natural Horsemanship Clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arnaud
Berichten: 18
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Havert(D) omgeving Sittard(L)

2 daagse Natural Horsemanship Clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 16:28

Hallo,
Op 22 & 23 Mei wordt er in de buurt van Sittard een Natural Horsemanship Clinic gehouden. Het is een introductie clinic volgens de Parelli principes. De instructie wordt gegeven door Lynn & Marjan Apple, die speciaal voor deze gelegenheid naar Sittard komen. Mocht je interesse hebben, kun je hun manier van les geven nalezen op hun Website: www.naturalhorse.com. Mocht je interesse hebben kun je mij emailen (Arnaudverhagen@msn.com) en verdere details vernemen. Er zijn nog een beperkt aantal plaatsen over omdat we het aantal deelnemers tot het minimum willen beperken. Als je geen paard hebt om mee te doen en toch wil kijken, ben ben je van harte welkom.
groetjes Arnaud

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:44

helaas red ik het niet om te komen, maar ik wil wel even melden dat ik ook les heb van Lynn en Marjan, en dat het toppers zijn.... Lachen

De clinic is een echte aanrader!

arnaud
Berichten: 18
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Havert(D) omgeving Sittard(L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 21:12

Leuk om te horen dat Lynn & Marjan goed les geven en jammer dat je er zelf niet bij kunt zijn. We zullen een hele kleine groep hebben om zodoende meer aandacht voor de cursist te hebben. Met twee instucteurs kunnen we zelfs in twee groepen opsplitsen al naar gelang de behoefte. Trailerloading vraagt nogal veel tijd en op deze manier kan de rest iets anders doen. De website van Lynn & Marjan heb ik niet goed vermeld en hierbij het juiste adres: www.naturalhorses.com
Groetjes Arnaud