[AR]Wat aan doen met wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

[AR]Wat aan doen met wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 20:45

Jaja, zaterdag heb ik mijn eerste dressuur/vaardigheidwedstrijd Haha! Ik was van plan met deze wagen [UZ] [AR] Magpie en de nieuwe wagen te gaan rijden, aangezien mijn andere wagen geen remmen meer heeft, zijn kaduk

Nou was mijn bedoeling aan te doen: Zwarte schoenen, zwarte broek, zwart schort (wel met blauwe rand) en verder Verward Verward Ik dacht er aan om gewoon een dressuurhoedje op te doen, maar moet nog op zoek naar een soort van jasje, ow ja, daar doe ik een corsage op Knipoog

Wat denken jullie?

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:45

Zwarte sokken Lachen Maar verder is het netjes, je kan ook een blouse aandoen als je geen jasje kan vinden...Ik heb ook een blouse aan met een licht kolletje eronder, anders kan je zo naar een begrafenis als alles in het zwart is!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:47

Ja sokken heb ik aan Knipoog

Zat idd zelf ook iets te denken aan wat lichts, anders kunnen Magpie en ik echt aansluiten bij een begrafenisstoet Tong uitsteken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:59

Inderdaad iets van een creme koltruitje eronder ofzo. Dan breekt het iets. En dan een corsage in dezelfde kleur, volgens de kleuren-terug-kom-regel Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 23:01

De kleuren-terug-kom-regel LOL *LOL* *LOL*

Dan moet ik eens gaan sjoppen, want iets in die kleur heb ik niet eens En dan nog een jasje? (mams heeft vast wel iets blauws, past weer bij het chort Haha!)

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:25

Ja zoiets Lachen beetje creatief wezen

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 02:44

Gewoon rijkleding kan ook. Verder hoef je vlg. mij niet te moeilijk te doen, als het er maar een beetje netjes uitziet.. met de nadruk op een beetje Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 09:45

Ik weet dat rijkleding mag, maar vind dat zelf niet zo.

Heb trouwens net een beige jasje gevonden, met smalle blauwe strepen (vierkanten), was van plan deze aan te doen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:01

liberty schreef:
Heb trouwens net een beige jasje gevonden, met smalle blauwe strepen (vierkanten), was van plan deze aan te doen


Als dat bij de rest past, dan zou ik dat idd doen, anders wordt het wel erg zwart allemaal.

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:29

Ik heb vorige week gewoon mijn witte rijbroek, rijlaarzen, rij-jasje, witte blouse en plastron aangedaan. En dan mijn dressuurhoedje op en grijs/zwart geruit schootskleed.

Ik wil eigenlijk ook nog wel eens andere kleding voor het mennen dan mijn rijkleding, maar ik vind het wel moeilijk wat je dan aan kunt doen en vooral wat je op je hoofd moet zetten... Haha!

Succes in ieder geval!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:41

Ja, dat zou ik doen Liberty....
Rijkleding is voor een paar keer leuk maar Liberty wil officieel en meerdere wedstrijden gaan rijden, dus is iets anders als rijtenue beter, zit ook lekkerder Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 23:02

Idd Sjonniej, en vond die laarzen ook ze vet irri Haha!

Anyway, wedstrijd gaat niet door ivm weer, nu is ie volgende week, even overleggen of het kan bij ons. Had verdorie net alles klaar toen ze belden..