[LO]Hoe moet je een pessoa teugel bevestigen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

[LO]Hoe moet je een pessoa teugel bevestigen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 16:30

Hoi allemaal, ik heb zelf geen pessoa, maar ik wil er wel 1 gaan kopen. Ik wil graag weten hoe je het beste alles vast kan maken enzo... en is het nou niet gevaarlijk met dat achterste deel bij zijn achterbenen voor als hij gaat bokken of trappen ernaar? dalijk komt hij vast te zitten ofzoiets

Ik zou graag willen weten hoe je een pessoa om moet doen, hoe je hem moet gebruiken (op verschillende posities)en miss heb je wel foto's ofzo en wat zijn de voordelen van een pessoa?

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:55

Als je er een koopt zit er gewoon een gebruiksaanwijzing bij op welke manieren je hem vast kan maken Knipoog
Eeen vriendin van mij is een pessoa gaan gebruiken op aanraden van de da. Haar paard heeft een vrij lange rug en heeft daardoor moeite zijn achterhand eronder te zetten. Pessoa heeft bij haar heel goed geholpen om het achterbeen gebruik te stimuleren en betere rugspieren te krijgen

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:57

er zit een papiertje bij met uitleg en hoe je een pessoa kan gebruiken Lachen

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 17:02

Oke dankjewel Lachen maar kan je hem met een pessoa ook over zijn rug laten lopen, kan hij niet naar de pessoa gaan trappen zodat hij erin blijft haken enz?

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:04

Assiej schreef:
Oke dankjewel Lachen maar kan je hem met een pessoa ook over zijn rug laten lopen, kan hij niet naar de pessoa gaan trappen zodat hij erin blijft haken enz?

je kan de pessoa zo stellen dat die lang en laag kan lopen.als je dat bontje (bij zijn kont) te laag zet kan die er wel in trappen.maar als je hem goed hangt niet

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 17:06

Oke want dr zit een steekje los bij mijn pony Knipoog als hij het moeilijk vindt of niet leuk dan gaatie proberen het af te doen, door ernaar te trappen, stil staan en dan het tuig eraf proberen te gooien enz Tong uitsteken wel humor maar hoe duur is zo'n pessoa nou ongeveer? rond de 35 toch? wat zit er dan allemaal bij?

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:08

Assiej schreef:
Oke want dr zit een steekje los bij mijn pony Knipoog als hij het moeilijk vindt of niet leuk dan gaatie proberen het af te doen, door ernaar te trappen, stil staan en dan het tuig eraf proberen te gooien enz Tong uitsteken wel humor maar hoe duur is zo'n pessoa nou ongeveer? rond de 35 toch? wat zit er dan allemaal bij?

ooh oke Lachen
ik heb geen idee wat ze nu kosten .zik weet wel dat ze redelijk duur zijn Schijnheilig maar je krijg er wel een hoop voor terug OK dan!
wat erbij zit is de pessoa en het bontje alles zeg maar behalve de longeersingel Lachen

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 17:14

Oke, maar longeersingel heb ik zelf wel, maar ik heb alleen wel een simpele, weet je wel met die kleurtjes enz dr zitten volgends mij 7 ringen op, zou dat genoeg zijn?

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:18

ja ddat is genoeg. en er zit bij de pessoa teugel een hele handleiding hoe je hem moet bevestigen. het kan namelijk op meerdere manieren welke voor jou goed is liogt er aan hoe en waar voor je je paard wil trainen.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 18:19

Oke dan, maar niemand weet de prijs?

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:35

Heeft er iemand zo'n handleiding over of kan ie gemaild worden?

Ik heb er eentje te leen maar de handleiding is pleitte.