[AR] Bouwpakketen voor Marathonwagens??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

[AR] Bouwpakketen voor Marathonwagens??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 22:28

Ik ben op zoek naar een bedrijf waar ik bv een bouwpakket kan krijgen voor een marathonwagen. Heb laatst op een menwedstrijd gehoord dat die bestaan.

Mijn vraag is dus wie heeft er misschien een adres/telefoonnummer van een bedrijf die bouwpakketen verkoopt voor marathonwagens, of een site, dat zou ook goed zijn.

Nou, heb ik nog een andere vraag, heeft er iemand misschien hier helemaal zelf een marathon wagen gebouwd, en heeft iemand daar misschien een bouwtekejning of iets dergelijks van.

De menwagen word voor een Haflinger.
Alsvast bedankt!!


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 11:20

Heel erg bedankt.
Zijn er misschien nog meer mensen die van zulke sites hebben.
We willen toch even alle opties en zoveel mogelijk bedrijven afgaan.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 11:50

Ja, ik heb gehoord dat je die bouwpakketen ergens in Nederland voor €1500 krijgt.
En dat is dan helemaal compleet, en helemaal nioeuw, Dat scheelt wel iets met de €6000 of meer die je anders voor een "gebouwd" nieuw karretje betaald.
Maar niemand die mij verders kan helpen, met een adres? telefoonnummer? emailadres?
Alle informaitie is welkom!!!!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 13:32

Oke erg bedankt Ilindra.
Aan zulke informatie heb i kdus ook heel veel erg bedankt.
We zullen snel eens gaan informeren.
Jai kweet het, maar zelf een wagen bouwen is veel goedkoper, en als je toch hulp hebt van iemand die handig is in zulke dingen dan gaat dat wel lukken!!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:11

Ja, dat is wel zo, maar we gaan echt eerst overal kijken waar we zo goed mogelijk onderdelen vandaan kunnen halen.
Het zelf bouwen is ook nog maar een idee wat we hebben.
Wij dachten hiermee een mooie kar te kunnen bouwen, aangezien we dit vaker hebben gedaan.
Eerst gewoon eens rond kijken of we iets tweedehands kunnen vinden, zo niet, dan gaan we gewoon zelf aan de gang, we kunnen namelijk goedkoop aan materialen zoals ijzer draaikrans enz komen.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 18:09

Daarom, als je overal goedkope dingen o pde kop kan tikken, ben je zeker weten goedkoper uit!!
Je moet tgewoon goedkoop aan dingen zoals roestvrijstaal kunnen komen, dan ben je altijd goedkoper uit.
Ja je steekt er meer tijd in, maar dan heb je er wel iets moois voor trug!
Wez ijn ook niet van plan alles overal te halen, gewoon kijken waar bepaalde onderdelwen het goedkoopst zijn.


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 18:18

Ja , dat kunnen we allemaal, hebben nal;eijk eerder een kar gemkaat, zzelf geslast enz, ook met RVS, dus dat gaat wel lukken Haha!

Bedankt voor de sites!!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 20:43

Dat is ook wel weer zo, maar we kunnen hier hulp krijgen van iemand die zelf jaren en dan ook jaren gement heeft, en ook zelf wagens heeft gemaakt.
Nog niet bij hem geinformeerd eigenlijk..van de week toch eens doen.
Maar in polen een gebouwde wagen halen doen we abslouut niet, zowiezo vanwege het halen, en dde garantie enz.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers