[AR] Wat voor kleding draag jij bij je wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:48

Hier droeg ik een bruin/zwart geruit jasje met daaronder een bordeaux koltruitje, een zwarte schort en bruine schoenen met een klein hakje.
De hoed is m'n winterhoed, een soort dressuurhoedje met daarom omheen een gestrikte sjaal.
Zal nog even een foto opzoeken met zomerhoed en wat andere pakjes:D


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:13

Afbeelding
Zwart/wit met rood accent (wagen was zwart, rode wielen, rood gebiest, met blank houten voor en zijschotten)

Afbeelding

Afbeelding
Bruin/zwart/donkerrood (wagen is zwart, donkerrode wielen, creme gebiest, met een blank houten voorschot)

En nog even wat inspiratie voor Marco Haha!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:49

Groom kan gewoon in wedstrijdkleding maar draagt BRUINE handschoen en bij voorkeur hoge hoed of bolhoed.
Vergeet niet dat de groom historisch gezien een hulpje is en dus niet dezelfde kleding aan heeft als de rijder.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 07:54

Cap kan best hoor als je geen hoed hebt, zijn er veel meer die met cap rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:48

smurf schreef:
Er zijn nieuwe kledingvoorschriften in de maak, die gaan met het begin van het oudoorseizoen in (volgens de wedstrijdleiding die wij hebben gesproken).


Hoop dat deze dan wel vrij klassiek worden.
Een cowboy outfit vind ik echt niet kunnen, maar ik kan me ook al ergeren aan de combi, zwarte bolhoed en disselkettingen (het is grijze hoed en disselkettingen of zwarte hoed en disselriemen).
Ook een springriem bij een enkelspanborsttuig verdiend een dikke onvoldoende, welke idioot dat toch verzonnen heeft Verward
Het hoeft heus geen klassementsoutfit/aanspanning te worden maar er mag best een beetje rekening gehouden worden met "hoe het eigenlijk hoort".


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers