[ar]pumba voor de sulky

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

[ar]pumba voor de sulky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 16:59

Jaaaaaaa vandaag was het eindelijk zover, we hebben pumba voor de sulky ingespannen. we hebben een gangpad wat speciaal op maat is gemaakt zodat we de paarden binnen tussen de kettingen kunnen optuigen. We hebben pumba dus vastgezet en toen de sulky er achter gehangen.We hadden zijn hoofdstel niet ingedaan zodat hij zelf kon zien wat er nou toch voor raar blauw ding achter hem hing. Hij verblikte of verbloosde totaal niet en ook toen we wat gingen schommelen en wiebelen met de sulky bleef hij keurig staan. Deze week ga ik het elke dat eventjes zo doen, volgende week een stap verder, dan gaat hij de baan op, ik er gewoon naast met aan beide kanten van zijn hoofd iemand om hem vast te houden mocht hij schrikken. volgende week zondag willen we hem, als het allemaal goed gaat de komende dagen, voor t eerst los gaan rijden voor de sulky. ik maak zo gauw ik kan foto's

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 01:59

gaaf!!!
ben erg benieuwd naar de foto's... vind het zo'n stoer ponytje... OK dan!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:38

Gaaf hoor. Het gaat echt super zo te horen!!!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:55

Oeeeee spannend zeg, de eerste stappen zijn in ieder geval gezet.
Ik ben echt heel benieuwd hoe gaaf Pumba voor de sulky staat....dus kom maar snel met die foto's.....

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:22

Ik zie hem net in je profiel! Kan me voorstellen dat je daar meteen verliefd op werd zeg. Veel succes met mennen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 10:45

hopenlijk gaat hij zondag met sulky de baan op!! dan ga ik gelijk een foto maken. het gaat zo ontzettend goed, ik vind het nu al leuk, en ik heb nog niet eens achter hem gezeten. hij is zo'n voorbeeldig paardje,slikt alles wat je van hem vraagt, is heel nuchter, maar toch ook wel heel temperamentvol. zodra ik foto's heb ga ik ze hier gelijk plaatsen

prompter

Berichten: 11099
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 10:57

Wat leuk Lonneke! Waar sta jij eigenlijk dat je er een baantje bij hebt, bij De Korte Lachen?

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 21:48

jaaaaaaa dat klopt, ik help daar op stal en ben dus de gelukkige boffert met een drafbaan.waar ken jij ze van? van duindigt??

prompter

Berichten: 11099
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:41

Ik ken Cock en Anita al jaren uit de drafsport, kom ze niet zo heel veel tegen hoor, maar we zien elkaar al jaren.

Nou ik weet dat je daar staat: weet jij waar de dravermerrie Ilorin is gebleven? Dat is een halfzusje van mijn eigen merrie, vandaar Lachen

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding