Pinky vandaag weggebracht...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 13:58

Vanmorgen best vroeg aangelopen. Karretje op de aanhanger en met Pinky lopend opweg naar nederwetten.. Gelukkig is het niet zo ver, maar ben nu toch wel moe..
Hij was erg opgefokt, vind het niet gek hoor, is al 3 maanden geleden dat ik alleen met hem ben wezen wandelen, normaal is Mys erbij..
Toen we aanliepen was Mysty erg geshokt. Steigeren in de stal en hard hinneken.
Pinky trok er zich nog niet zoveel van aan..
Toen we daar aangekomen waren, Pinky ff een keer het erf laten zien, en toen naar zijn stal. Kben nu best een beetje bang, want hij staat in een contanier box die aan de voorkant 2 'deuren' heeft. Onder istie dus dicht, en de bovenste open. naja dat lukt al niet, Pinky stond al bijna weer buiten, hij steigerde net zolang totdat zijn benen over de deur kwamen. Cor (die Pinky gaat beleren) deed de bovenste deur dicht tot op een kier, het gebeurde vaker en over een half uur zou het wel overzijn.
Naja hij weet er meeer van, dus oke..
Hopelijk komt hij niet vast te zitten tussen die kier, blerg voel me best wel stinkmodder.
IK WIL DAT HET 5 WEKEN VERDER IS!
morgen gaat hij al beginnen, met de sleep. Ik mag morgen al komen helpen en mag zovaak komen als ik wil...
Naja, 5 weken, ga maar snel om!

Groetjes Kim...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 22:27

IK ook Inge... Ookal denk je dat het leuk is, van mij mogen die weken voorbij VLIEGEN. Ik zou bijna willen gaan slapen en na 5 weken terug komen.
Kmis alles nu al. Mysty, ons plekje, het wandelen, mijn kleine pony die niet gek deed, de 2 vriendjes, hoe ze achter elkaar aan holde en Pinky mysty steeds probeerde blij te maken en mee te laten dollen.
Zucht wat doe ik mijn kleine aan...
Kmis hem, morgenvroeg metteen naar hem toe..
Mijn uk... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers