Monty Roberts

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 15:57

Hoi Siri,

ik heb Monty ook aan het werk gezien op de Equitana. Een paar maanden daarvoor had ik Kelly Marks, één van zijn leerlingen, aan het werk gezien en daardoor was Monty's demonstratie eigenlijk niet zo indrukwekkend meer.
Wat me opviel was dat er constant gezegd werd dat ze een non-profit organisatie waren, terwijl ze eigenlijk van alles liepen te verkopen, een longeerlijn en het halster.

We waren er op de dag dat je ook die demonstratie had van de leerlingen van Pat Parelli. Eigenlijk vond ik dat nog veel indrukwekkender.
Toen wij terug gingen naar de auto, kwamen we die mensen ook tegen met hun paarden. Midden in de verkeersdrukte hadden ze hun paarden gewoon aan een slap touwtje bij hen lopen en die beesten deden alles wat ze vroegen!

Heb je hen ook aan het werk gezien?

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers



Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 09:05

Starfish,

Kelly Marks is een leerling van Monty Roberts. Volgens mij kun je bij haar wel cursussen volgen. Een kennis van mij heeft dat in ieder geval gedaan.

Kijk voor meer informatie op http://www.montyroberts.co.uk/

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 4 bezoekers