[VD] Pffff pumba kent eindelijk voetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

[VD] Pffff pumba kent eindelijk voetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 22:26

Na heeeeel lang geduld en veel biksjes verder kent pumba eindelijk het begrip voetje geven op commando. hij verdomde het gewoon echt als je met een zweepje over zijn onderbeen ging, dus het vergde enige taktiek. ik gaf hem in t begin een klein steuntje met mijn vinger tegen zijn schouder waardoor zijn hij wat schoudervrijheid had en gelijkertijd tikte ik zijn been aan met de zweep. nu doet hij het dus al als ik naar zijn schouder wijs, en tegen het been aantik. hij kent nu dus 1 been, het andere ben ik net mee bezig.
verder kent hij het commando achterwaarts en het commanda komen nu. ook het commando vrij (wat dus wegwezen en spelen betekend). hij begint het nu ook echt heel leuk te vinden. zal binnenkort eens wat foto's maken van zijn beginkunstjes.



ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 23:52

ja pumba is niet voor 1 gat te vangen, echt een eigenwijze donder, maar dat maakt de uitdaging juist zo leuk als hij dan toch iets voor je doet. vandaag had hij echt een ' ik ben koppig dag' dan doet ie dus alleen wat ie zelf wil. dan breek ik de oefening ook gelijk af en stuur hem dan weg met het vrij commando. hij hoeft van mij niet elke dag alles perfect te doen. het houdt de lol er juist in als hij eens zo'n dag heeft.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nala en 4 bezoekers