[LO] Paard weer dom doen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

[LO] Paard weer dom doen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 21:30

hoihoi,
Me paardje wil nog steeds niet longeren Boos!
Ze komt gewoon rect op me af Huilen
ik dacht mischien is ze bang voor de longeer zweep dat het daar aan lag maar Nee Verward ze bleef door gaan en ik zelf ben niet zo groot dus moet oppassen voor haar hoeven
Ze legt der oren in der nek en dan bokken en dan steigeren maar en dan kaars recht en op me afkomen Huilen
Ik durf het niet meer iedereen heeft het een keertje geprobeert maar nee het wil niet.
Iedereen noemt me paardje nu ook Kreng gevaarlijk beest enzo.
Verward Maar ik snap het niet.
wil kan helpen met reageren. Bloos


gr susanne

Onderschriftloos


xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 21:05

hoihoi,
Ja ik ligt ook aan mij wat ik daarin heb gedaan om haar te leren steigeren en bokken Huilen en ik doe het ook NOOIT meer.
En Fem,dit wat jij hier heb geschreven sloeg echt nergens op! Verward Selina is een vaag paard maar sinds de dag dat ik erop mocht rijden is ze zo Verdrietig
Dus het kan niet aan mij liggen het enige dat van mij echt fout is geweest is het steigeren en bokken.
Maar fem als je zo raar blijft reageren reageer dan maar liever niet.
Je zach het van middag Maartje(omar hier op bokt)en Femke (fsoudan op bokt)vroeg of ze haar mochten freestylen,goed zei ik:daar ging ze Maartje begon eerst nou het eerste stukje begon Misselijkollen en klaar rennen,1rondje op ze minst was het en daar ging ze richten op Maartje en steigeren en bokken maar Verward en wat je ook deed ze bleef doorgaan.
Nou zo was het onder tussen een kwartier lang Bloos!
Nou Femke proberen maar die scheet 7kleuren van der onder tussen(hhihi net als mij hoor maar blijf toch weer elke keer proberen in de bak erop te rijden hihhi Tong uitsteken )Nou bij fem ging het helemaal niet goed,maar fem had iemand bij zich ook hier van bokt nog geen eens der naam gevraagt hihi Verward maar die kreeg der aardig aan de gang wel eerst proberen maar elke keer weer op der vlikker geven Pling maar het hielp wel nou ook een kwartiertje maar gedaan,daarna weer Maartje en toen deed ze het ook aardig.maar zo kon je bij haar wel uren door gaan want ze bleef wel steigeren en bokken en maar doorgaan Bloos!
Maar goed als je bij haar stond en vroeg of ze mee wou lopen deed ze dat zo voor je Verward en volgde je als een vogeltje? Verward


ik vind dit een vaag beestje maar buiten rijden doet ze wel normaal?????



nou sorry voor het lange verhaal


groetjes susanne Bloos

Onderschriftloos

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 21:15

hiihih prissey Haha!
Gekkie:p

Onderschriftloos

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 21:50

femke bemoei je er maar alstjeblieft niet mee Boos! en alles wat je typt is niet waar het inigste is waar dat je der NIET mag opvoeden dat zal ik nog geen eens willen.want ja je kan zelf ok niet op guus rijden ik zag je laast erop rijden Bloos! en het was dramatisch (niet dat ik goed kan rijden)want je zat niet goed met je voeten en als je proberde door te zitten dan vloog je uit het zadel enzo en net doen of jij de beste was en aan de teugel te trekken Bloos!
maar goed ik hou op over jou want dit is mijn topic en ik luister wel naar anderen mensen onderanderen die normaal op dit bericht reageren want jij geeft kommetaar plaats van advies zoals maartje het voorstelde om het te doen is aardig bedoelt en wil me graag helpen en jij niet jij moet alles beter weten eenne Josien ik ga wat jij vertelde wel proberen Haha!
maar goed ik hou op over jou want jij bent toch niet interesant ga jij je maar metje eigen slompie bemoeien en ja mijn paard is vroeger mishandelt dus ja heb wat minder vertrouwen dan lompie guusie.


susanne

enne anderen bedankt voor het reageren enne hoop nog meerr reacties te krijgen OK dan!

Onderschriftloos

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 20:56

Fem ik reageer niet meer op jou ik heb het afgesloten om met jou in desuccie te gaan je zoekt het maar uit en je moet doen wat je niet laten kunt hier op bokt. Pling
maar bij mij hoef je niks meer te vragen ofoz iets.


en maya als nog bedankt dat je het ff wou proberen vond het heel moedig van je. OK dan!


gr susanne

Onderschriftloos

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 21:04

o ik wou al zeggen ik schrolk al wanmt het is niet waar

Onderschriftloos

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 18:42

boi,
het ligt totaal niet aan de zwangerschap van de pony ze heeft periodes dat het erger word.
ik ga nu ook les volgen en kijken of dat gaat.


gr

Onderschriftloos

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 18:56

hoi,
nou echt grondwerk kan ze niet want valt je aan als je met der in de bak bent en je loopt langs der en het bevalt haar niet dan komt ze op je af!

dus beide helpt niet goed
en nogmaals HET LIGT NIET AAN DE ZWANGERSCHAP
sorry dat ik dit groot schreef maar somigen kunnen het blijkbaar niet lezen!
enne bedankt weer voor het reageren.


gr susanne

Onderschriftloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers