In galop! Oeps foutje....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 00:32

Vanavond menles gehad. 'k Heb met Bernhard van paardje geruild aangezien ik straks Sinterklaas op school moet afleveren met zijn paard. Ik men dus normaal met een Fjord en Tamme is een Fries.
Is wel effe wat anders zeg! Poeh poeh!

~In stap ging het wel, Tamme liep als snl mooi nageeflijk en ontzetend makkelijk te sturen. Wel even wennen aan de hoeveel heid teugeldruk (heel weinig). In draf moesten we juist de teugeldruk opvoeren (bleek later) want Tamme ging na mijn draf-commando in een lekker galopje de bak rond! Oeps! Foutje bedankt!

Had hem gelukkig al snel terug in stap, maar ja, je schrikt toch wel even (vooral omdat ik altijd van die vreemde paardjes schijn te treffen met mennen).
Al gauw weer in draf (dit keer met meer druk) en het ging prima!

Het verzamelen en uitstrekken ging echt magnefiek, wat kan die Fries lopen zeg! Wow, volgende week weer? Please.......?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 12:08

hihi dat had ik zondag ook.
Ik ging samen met mijn verzorgster met het karretje even naar buiten. Op mijn commando reageerde mevrouw niet dus ik pak de zweep (gewoon even laten voelen niet in elkaar meppen) en ze galoppeerd zo weg, oeps. Gelukkig was ze wel weer terug te nemen maar idd even schrikken, zeker buiten.

Groetjes Renee

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:48

Btw: volgens mij heb ik je dinsdaggezien, wij waren de pony's aan het inladen toen jullie volgens mij de karretjes uit de koetsenruimte aan het halen waren.......

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 13:57

hahaha, dan schrik je eerst wel even.... Mijn vader verwacht ook weleens iets niet haha. Dan stiert Jurga opeens weg en dan zit hij zich nog af te vragen wat ie dan van haar vroeg.... Verward
en ik maar lachen. kijk pa...je deed ook dit of dat en daar reageert ze op... Tja, ik kan niet mennen, maar ik ken mijn paard wel Knipoog . Nu ik nog leren mennen. Dan wil ik ook gaan lessen als het kan, we hebben een goede meninstructeur, dusse... kan ik ook de eer (whahaha) van onze club hoog gaan houden op wedstrijden... Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 00:18

Rieja: dan was jij dat dus met je broer, ik zag je wel kijken, maar dacht persoonlijk dat je wat ouder zou zijn. Zie ik net bij je pers. gegevens dat je (nog maar )18 bent. Dus dat kan prima kloppen!
Volgende keer zeggenwe wat tegen elkaar hoor! (hoewel wij normaal niet zo vroeg kunnen zijn ivm Marc zijn werk, hadden nu vakantie).

Jurga: Was dat jouw vader niet die iedere keer op de foto staat met zijn gezicht naar de lucht? Dan verwacht je weleens iets niet (geintje!). Tsja, dat probeer ik mijn vader ook nog aan het verstand te brengen. Dat zolang je nog niet stevig in het zadel zit (en zelfs dan nog) je ogen op het paard moet houden, en niet naar die ene zwaluw en die halve kip(?) die door de lucht suizen....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 16:07

Hahahaha, ja dat was idd mijn vader... Die doet altijd zo omdat ie dan zijn zweep weer eens in de knup heeft zitten, dus dan ziet het er weer lekker debiel uit! Haha!