[VD] Vervolg op nieuw kunstje: Kick!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

[VD] Vervolg op nieuw kunstje: Kick!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 16:36

Ja, kijk uit! Mijn gevaarlijke pony kan nu ook trappen op commando!
Haha!

Ik zat vandaag op school en we zouden rond 1 uur uit zijn. Ik zei nog tegen Inge "Ik ga vanmiddag weer eens vd trainen, als het niet regent". Dus we rijden naar stal en je raad het al, op de helft van de weg begint het te regenen .
Eerst een poosje op stal gehangen (we zijn er ook achter wie het kruis op gehangen had, de broer van de buurjongen... Hem meteen even duidelijk gemaakt dat het GEEN leuke grapjes zijn!) en toen was het toch weer droog. Pink gepakt en naar de wei.
Eerst begonnen met het compliment (dit kan hij keurig maar nu nog alleen op stem....). Dat ging aardig maar nog lang niet 100%.
Daarna wat steigeren, waarbij hij ook erg zijn best deed en toen besloot ik dat ik hem best 'even' kon leren trappen. En jawel Haha! Na het 3 keer 'onder begeleiding' gedaan te hebben hoefde ik het commando maar te geven en sloeg hij zijn voetje (steeds verder en sneller) achteruit.
Nadat hij het een keer perfect deed meteen super beloond en nog even lekker laten rennen achter Mysty aan die aan het rijden was Lachen Daarna een dikke bak eten onder zn neusje geduwt en pony was weer voldaan Knipoog.

Daarna nog even met Fellie bezig geweest. ook hij vatte ineens de basis (Ho (vind hij moeilijk), komen en volgen) nu erg goed op! Nog een beginnetje aan pas gemaakt maar daar snapte hij werkelijk geen hol van Ach gut .
Maar al met al was het weer een mooi vd dagje Knipoog Meteen ingelast dat ik weer wat actiever aan de gang ga; vrijdag wordt vd dag Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:52

Haha Tong uitsteken
Wij verwachten natuurlijk foto's hè Knipoog

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:56

Hahaha, grappig dat hij nu trapt, zolang hij het maar niet misbruikt Tong uitsteken
Misschien kan je Pinks nieuwe kunstje uitteste op de broer van de buurjongen Extreme duivel Tong uitsteken

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:27

annemieke schreef:
Hahaha, grappig dat hij nu trapt, zolang hij het maar niet misbruikt Tong uitsteken
Misschien kan je Pinks nieuwe kunstje uitteste op de broer van de buurjongen Extreme duivel Tong uitsteken

Goed idee *LOL* Knipoog

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:06

Ja dat trappen kan makkelijk zijn bij vervelende jongens. Heb er nog steeds spijt van dat mijn pony dat niet kan als ze vervelend zijn Tong uitsteken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 21:08

Haha ja ik kan het eens uitoefenen op hem Schijnheilig OK dan! *Even testen of hij het ook doet als er iemand te dicht bij staat hoor!* Haha

Nah, waarom zou hij trappen misbruiken en steigeren niet? Ik vertrouw mn punkert wel Lachen (Overigens trapte hij al ooit naar niet gewenste mensen (uiteraard als ik niet in de buurt ben...). Maarja, Pink is zoiezo geen allemans vriendje dus kunnen ze uberhaupt beter uit de buurt blijven als ik er niet bij ben Knipoog.

Ohja, als het lukt (of Caitlin moet foto's kunnen maken of hij moet ook op commando trappen bij Caitlin) komen er zondag wel foto's Lachen

Caitlin

Berichten: 19
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:38

Haha die punk!! ik zie het al voor me Fel komt in de buurt en pink zegt : kijk is wat ik kan!
Boem!! Tong uitsteken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 23:42

Caitlin schreef:
Haha die punk!! ik zie het al voor me Fel komt in de buurt en pink zegt : kijk is wat ik kan!
Boem!! Tong uitsteken


Mmh dat deed hij al voordat ik het hem op commando leerde... Scheve mond Haha! Mijn 'mietige' ruin is echt duidelijk de baas over mijn 'stoere' hengst. Ach gut

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 21:26

wat cool Tong uitsteken
ik moet ook maar weer es beginnen met VD Haha!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 12:00

Mijn pony kan ook trappen heel grappig Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:03

Nou hoef je in het donker niet bang te zijn, Kim Knipoog
Neem je Pinky gewoon mee *LOL*
Gaaf dat hij nu ook op commando trapt.