[AR] Ideeën voor een leuke betaalbare menclinic??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

[AR] Ideeën voor een leuke betaalbare menclinic??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 19:15

Dit jaar willen we voor onze vereniging een aantal leuke en vooral leerzame clinics organiseren, toegespitst op een aantal verschillende disciplines, waaronder het mennen.

Wie heeft er leuke suggesties voor een menclinic?
Ik zat zelf te denken aan Ton Monhemius, omdat die redelijk bij ons in de buurt zit. Iemand daar ervaringen mee??

Het is de bedoeling dat het een middag- (of evt dag-) vullend programma wordt, waarbij de gene die de clinic geeft uitleg geeft aan de hand van een aantal aanspanningen die in de bak rondrijden.
(en evt zelf ook nog een demonstratie geeft)

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:09

Ik kom zelf bij Ton op de manege en hij best leuke clinics. Hij moet vrijdag ook in Ermelo een clinic geven. Proberen dus. Succes.

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 18:25

Dan ga ik inderdaad eerdaags maar eens bellen.
Is er soms ook een site van manege Spaarnwoude?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:04

Ik heb een keer een demonstratie van Ton Monhemius gezien en die was heel erg spectaculair, ik weet niet hoe zijn clinics zijn. Chardon vind ik erg duur, ik weet niet hoeveel Ton vraagt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:17

Nou, als ik op je laatste alinea afga, dan klinkt het alsof je naar Onder de Kastanje moet gaan met Bob van Asselt, daar kan je allerlei arrangementen krijgen, die een gehele dag kunnen vullen. Je leert er alles, van inspannen tot mennen en eventueel ringsteken als afsluiting. Ook kan je daar wat eten enz. Het is daar echt hartstikke leuk en leerzaam Lachen www.onderdekastanje.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:29

Ehm menclinic van Henk Delen? *geeft les bij ons op de club, pb me voor info*

Enneuh.... stellen jullie de clinics open voor niet-leden van jullie vereniging? Knipoog

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 16:23

Maya schreef:
Nou, als ik op je laatste alinea afga, dan klinkt het alsof je naar Onder de Kastanje moet gaan met Bob van Asselt, daar kan je allerlei arrangementen krijgen, die een gehele dag kunnen vullen. Je leert er alles, van inspannen tot mennen en eventueel ringsteken als afsluiting. Ook kan je daar wat eten enz. Het is daar echt hartstikke leuk en leerzaam Lachen www.onderdekastanje.nl


Ja, daar heb ik vaker van gehoord, schijnt inderdaad erg goed te zijn!
Maar het gaat hier om een clinic die op het terrein van de club gegeven moet worden, anders wordt het echt te kostbaar, als we ook nog naar de veluwe moeten, helaas...
Maar bedankt voor je tip!

Jurga,
die naam zegt me vaag iets...
Rijdt hij ook met Lusitano's?? (of zit ik er helemaal naast... Verward )

In ieder geval bedankt voor je tip, wordt mee genomen...

Tes,
Ton leek mij inderdaad ook heel leuk, alleen geen idee of die betaalbaar is. IJsbrand wordt te kostbaar ben ik bang...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:15

Henk rijdt idd met Lusitano's. Lachen

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 18:49

Jurga schreef:
Henk rijdt idd met Lusitano's. Lachen



Oke, dank heb ik de goeie voor me! Haha!
ook wel prettig...
geeft hij leuk les, en nog belangrijker: goed??

Ik ken hem verder niet hoor, heb hem ooit eens gezien op een Barokke paarden wedstrijd, hij was in die tijd bezig om Lusitano's aan te gaan schaffen ofzo. Alweer een poosje terug dus...

Hij liet ze toen op video zien aan degene waar ik toen Lusitano's voor reed, vandaar...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:24

Ik vind zeker dat hij heel goed les geeft! Wat ik leuk vind aan Henk is dat hij alles beargumenteert met voorbeelden waar je van denkt 'waar haaaalt ie het vandaan?' maar je snapt het wel meteen. Er zijn leuke discussies met hem mogelijk en dat is op een clinic ook wel leuk lijkt mij. Als je een telefoonnummer o.i.d. wilt hebben, stuur me maar een pbtje.

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 16:51

Jurga schreef:
Ik vind zeker dat hij heel goed les geeft! Wat ik leuk vind aan Henk is dat hij alles beargumenteert met voorbeelden waar je van denkt 'waar haaaalt ie het vandaan?' maar je snapt het wel meteen. Er zijn leuke discussies met hem mogelijk en dat is op een clinic ook wel leuk lijkt mij. Als je een telefoonnummer o.i.d. wilt hebben, stuur me maar een pbtje.



Ik ga het even in de groep gooien als we weer overleg hebben, je hoort nog van me!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:00

Jurga schreef:
Enneuh.... stellen jullie de clinics open voor niet-leden van jullie vereniging? Knipoog


Dit vind ik ook een interessante vraag. Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:06

Hihi, t zou een hele Boktmeeting worden daar Tong uitsteken.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:22

Ik heb al een paar keer een clinic van Ad Aarts meegemaakt. IK heb geen idee wat hij vraagt, maar dat valt wel heel erg me!! Hij legt goed uit en betrekt het publiek er echt bij. Je hebt veel mensen die echt een les geven en niets met het publiek doen, maar hij doet dat wel..

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 23:13

Sjonniej schreef:
Ik heb al een paar keer een clinic van Ad Aarts meegemaakt. IK heb geen idee wat hij vraagt, maar dat valt wel heel erg me!! Hij legt goed uit en betrekt het publiek er echt bij. Je hebt veel mensen die echt een les geven en niets met het publiek doen, maar hij doet dat wel..


Dat klinkt inderdaad ook wel erg interessant!
Nu wordt het straks nog lastig om te gaan kiezen...

Heb je daar misschien een website van, of heb je enig idee hoe en waar ik daar info over kan krijgen?

Tes en Jurga,
Ik heb geen idee of ze open gesteld gaan worden, het zal in de eerste instantie voor de eigen leden zijn.
Maar ook dat zal ik meenemen in de groep!!
Jullie horen nog van me...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:18

El, kunnen wij niet door als je paardengekke zusjes dan??? Tong uitsteken

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:03

Van Ton Monhemius hebben we een clinic gehad tijdens de menweek in Ermelo, als ik eerlijk mag zijn, vond er niet veel aan toen, maar toen gaf ie ook alleen maar les aan de instructeurs en een paar mede-kampers. Zelf rijden deed ie toen niet.

Ad Aarts vind ik zelf een hele goeie Geeft fijn les Lachen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 18:28

Ik heb geen idee of ad aarts een site heeft, zou je eens moeten kijken op google ofsow.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 18:32

liberty schreef:
Van Ton Monhemius hebben we een clinic gehad tijdens de menweek in Ermelo, als ik eerlijk mag zijn, vond er niet veel aan toen, maar toen gaf ie ook alleen maar les aan de instructeurs en een paar mede-kampers. Zelf rijden deed ie toen niet.


Ik vind wel dat het snel wat minder interessant is als er alleen maar les gegeven wordt. Ik heb 1x in een clinic van IJsbrand Chardon gereden, ik vond het best interessant, maar ik kan me voorstellen dat het voor de toeschouwers minder interessant is.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:12

jah, als jij zelf mee mag rijden is het altijd interessant, het is dan al leuk genoeg dat er een 'bekent' iemand naar je kijkt, maar ik vindt dat Ad Aarts er heel goed in is om het publiek erbij te betrekken zodat die niet alleen maar naar een les zit te kijken. Dan kunnen ze ook op een manege gaan kijke!!

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 14:01

Kan iemand mij misschien helpen aan telefoonnummers/internetsites/emailadressen van Ad Aarts en Ton Monhemius??

Alvast bedankt!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:47

pfff....ik ga ff voor je zoeke

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:55

Ad Aarts:
0493-342570
Moorveld 25 5757PN Liessel

Ton Monhemius
020-4976220
Houtrakkerweg 62 1165MX Halfweg nh

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 18:25

Sjonniej schreef:
Ad Aarts:
0493-342570
Moorveld 25 5757PN Liessel

Ton Monhemius
020-4976220
Houtrakkerweg 62 1165MX Halfweg nh



He, wat goed van je!!
Onwijs bedankt!

Albert

Berichten: 5730
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:46

Vraag dan eerst naar de prijs. Ik denk dat Ton M. aardig kan rekenen.