Eerste menles gehad!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 00:59

En het ging supergoed !!!!!
Meen ik echt, en dan te bedenken dat ik 13 jaar niet heb gemend....Je hoort mij niet klagen!
De instructeur zei ook gelijk dat ik het nog lang niet verleerd was en dat vind ik toch wel een groot compliment!

We hadden vaardigheid vanavond, dus toen we binnenkwamen was ik al helemaal niet blij, ik had echt zoiets van "moet dat nu gelijk??", maar ik heb er niet een omgegooid en het liep als een trein!!

Eigenlijk ben ik nu stiekem best wel een beetje trots op mezelf... Haha!
Vanavond heb ik trouwens met Doede gereden en niet met Japie zoals de bedoeling was, Doede komt elke week op de menclub en Japie is er al heel lang niet geweest en reageerde heel erg op de andere paarden, hij was een beetje "errug fris" om het zo maar even te zeggen...
Dus in overleg met degene die normaal altijd Doede rijdt zei de instructeur dat ie liever had dat ik Doede zou nemen...En dat blijft de eerste weken dus zo, want het liep als een trein...

Ik ben echt heel blij, het is niet te vergelijken met Mika, maar dat mag je ook niet vergelijken, dat zou niet eerlijk zijn, maar ik ga hier zeker veel plezier mee beleven!

Er zijn wel foto's gemaakt maar bijna allemaal mislukt, ik heb er de beste uitgezocht, sorry dat de kwaliteit niet beter is want het is een wazig zooitje... Frusty

[img]../upload/800/photo0094.jpg[/img]


Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Hier waren we aan het uitstappen....Van de andere foto's kun je echt helemaal niks maken, alleen maar vlekken en schimmen, maar er zit ook geen flitser op mn digi en het was echt een supergoedkoop ding, dus wat mag je ervan verwachten??

_________________
De mens kan slechts dat in een ander herkennen,
waaraan hijzelf ook zo heeft moeten wennen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-11-08 00:02 ]</font>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:59

Gaaf dat het zo goed ging!!!
Jammer van de foto's, ik had je graag van wat dichterbij gezien Haha!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:24

zeker ook een Trust ??

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 16:34

Ja idd, een trust...........k*tding!!!!

Maar ja.....Niks aan te doen....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:38

heeeee wat ontzettend fijn zeg voor je!echt heerlijk lijkt me dat.zie je nou wel dat je het allemaal best wel kunt??

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:55

Leuk dat het zo goed ging Lachen
Mennen is altijd gaaf, en de vaardigheid helemaal Haha!
Bill werd alleen altijd erg heet en moeilijk bestuurbaar, dus gingen er regelmati ballen af *LOL*

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 23:28

Volgende week hebben we dressuur, het schijnt om en om te gaan elke keer...
Ben nu al benieuwd hoe dat zal gaan, want volgens mij is er in mijn geheugen niet echt veel blijven hangen wat betreft de figuren en de namen ervan.......
Straks rij ik helemaal verkeerd ofzo.... Haha! Ik moet maar goed om me heen kijken, dan pik ik het denk ik zo weer op...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 13:51

Hey mika, wat leuk dat je er zo'n goed gevoel aan over hebt gehouden!!! Je mag ook best een beetje trots op jezelf zijn hoor!!! Haha! Daar is helemaal niks mis mee. Wordt je juist nog fanatieker van Knipoog . Leuk hoor, men je nu bij een vereniging ofzo??? Wel gaaf om de week dressuur en vaardigheid. Wij hebben bij onze vereniging om de week les en dan vaak dressuur, maar als de bak niet vrij is om één of andere reden gaan we ook weleens het bos in om daar je rijden ook te verbeteren of we gaan marathon oefenen in het Zandgat! Heel soms doen we ook wel eens wat aan vaardigheid. Succes met je volgende les. Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 14:26

Ja, ik ben nu lid geworden van de menclub, elke week les dus.....
En idd als het zo goed gaat wordt je heel fanantiek! Dat kon ik ook aan mezelf wel merken, maar ook aan Doede, als je die echt lekker een beetje opjut zet ie de sokker er echt in! Gaaf man!