[AR] Met shetje mennen?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

[AR] Met shetje mennen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 19:59

Met mijn kleine shetje (tussen 85 en 90 cm) wil ik volgend jaar graag gaan mennen, ze is dan 4 jaar. Wat voor soort wagentje is geschikt?

Uiteraard moet het een licht wagentje zijn en erg veel geld wil ik er niet aan uitgeven (dus geen marathonwagen of zoiets). Nou zag ik op de site van Terheijden (www.recreatiewagens.nl) een shetkarretje voor kids, maar bij de omschrijving staat dat er twee volwassenen op de bok kunnen. Zo'n karretje kost 650 euro en ziet er erg leuk uit. Alleen lijkt mij de boom nogal hoog zitten Verward

Welke kenners willen hun mening geven? Alvast bedankt!


Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 00:26

Hoi, bedoel je de wagentjes van Ineke Terlouw?
Ik zoek een vierwielig wagentje, dat comfortabel zit. De karretjes van Terlouw lijken prima, maar de zitting voor de menner vind ik er minder uitzien. Het scheelt inderdaad wel bijna 200 euro.....

Niemand die ervaring heeft met Terheijden? Of een ander bedrijf weten die in die prijsklasse wagentjes levert?

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 12:56

Bedankt voor alle reacties!
Die concourswagentjes zijn echt prachtig, maar ik vind ze wel duur. We zijn meer van het recreatieve...

Bij Bakker in Noordwijk hebben ze dezelfde wagentjes als Terheijden (kids model). Het zijn hele lichte karretjes die toch stabiel zijn. En nu staat er zo'n wagentje bij marktplaats tweedehands te koop. Ik ga daar aankomende zaterdag kijken en wie weet heb ik volgende week ook zo'n karretje OK dan!


Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 19:15

JA! We hebben het wagentje gekocht. Het is een leuk shetkarretje, heel licht en je kan met twee volwassenen op de bok (normaal postuur Lachen ). En dan zijn er nog twee kleine zitplaatsen voor kinderen achterin. Ook handig, er zit zowel een lamoen bij als een boom voor twee shetjes. Kortom, ik ben er erg blij mee OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers