[VD] welke oefeningen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

[VD] welke oefeningen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 15:09

ik heb een tinker merrie van nu 1,5jaar en ik wil met haar gaan beginnen met vrijheids dressuur maar nu wilde ik graag weten welke oefeningen voor haar te zwaar te zijn...nou heb ik daar natuurlijk zelf ook wel een idee van maar ik heb weinig ervaring op dit gebied en ik hoop dat iemand die hier wel ervaring mee heeft mij kan vertellen welke oefeningen ik al wel kan doen met dr en met welke ik nog even zal wachten.........en dan is natuurlijk mijn volgende vraag Lachen ...met welke oefeningen moet ik beginnen of maakt dat niet echt uit?
thanx alvast!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...



_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 16:13

ik heb NATUURLIJK over hele lichte dingen..zoals wat felicity zegt....dat je t er niet mee eens bent is natuulijk prima maar een normale reactie is opzich wel prettig.......er zit verschil in je pony aan het werk zetten en gewoon af en toe wat simpele dingetjes doen!...

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 09:51

nee dat is ook absoluut niet de bedoeling dat ik dr aan het werk zet...zeker niet zelfs t gewoon dat ik wat andere dingen met dr wil doen...vast staan & voetjes geven kan ze al ...dus ik zat gewoon te bedenken wat ik eventueel verder met dr zou kunnen doen.....ik heb nog lang niet over buigen compliment enzo...nog lang niet!!!!
t is inderdaad nog maar een kind....ik heb alle tijd als ze strax oud genoeg is om met allerlei andere dingen te beginnen dat komt wel

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers