Ga straks mee met 2 span Friezen...YES!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 08:46

De buren hebben me uitgenodigt....
ik moet er om 10.00 zijn, dan gaan we eerst samen ontbijten en daarna met de koets weg...

Lijkt me zo ontzettend gaaf!

Jullie horen nog wel van me hoe het was!

Groetjes Sonja

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!



Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 09:15

Zij hebben hun 2 span te koop staan en die proberen ze mij dus aan te smeren....Maar daar trap ik echt niet in, eentje lijkt me eerst meer dan genoeg, maar een fijne rit met de koets laat ik me niet door de neus boren.... Haha!
En daarbij zijn het hele aardige mensen!

En vanmiddag die kleine ophalen... Party!! Party!!

Heerlijk als ze straks weer thuis staat!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 20:40

Het was gaaf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt eerlijk waar, oh wat mooi...........Ik heb zelf de hele terugweg gemend..... Party!! Party!! Party!!
Ik kreeg zo de leidsels in mn handen gedrukt, zo van doe jij nou maar ff....Ikke stotterdestotter zo van "ik heb 12 jaar niet echt gemend", geeft niks, ik zit naast je en als er wat is neem ik het over....

En het was zo gaaf, wat voel je je dan machtig! In galop door het bos, hele lange stukken draven, ook lekker rustig gestapt zodat de paarden lekker konden strekken en ontspannen........

Het was echt waanzinnig, het is gewoon niet uit te leggen....We zijn bijna 2 uur weggeweest, met in totaal 2 kinderen en 4 volwassenen op de wagen, en ze schuimden behoorlijk toen we thuis waren, maar waren echt nog niet moe, terwijl het zeker geen goed getrainde paarden zijn...En ze zijn zoooo mooi..... Lovers Lovers Lovers

Ik begin nu alleen waanzinnig spierpijn te krijgen, zo'n 2 span is toch wel wat mans saampjes, dan moet je af en toe nog wel behoorlijk sleuren, want echt zacht in de mond zijn deze 2 niet bepaald....

Maar ik heb de ochtend van mn leven gehad!

Greetz....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-01 14:02

Nou het ligt zeker niet aan jou hoor Cowgirl!!!!

Ik had gisteravond de blaren in mn handen, want ik had natuurlijk ringen om en geen handschoenen aan.....En je wilt echt niet weten hoe mn armen nu voelen....Mn arme spieren zijn dat helemaal niet gewend..... Haha! Haha!

Maar ik zit nog steeds te kicken, goh wat gaaf was het!

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-01 20:43

Gisteren heb ik het er ook nog met Roelof over gehad, en hij zegt ook dat een 2 span helemaal niet zwaar hoeft te zijn...Hij kan zijn 2 span gewoon met 1 hand rijden en dat redt je met deze 2 friezen echt niet.....
Maar als ik zie hoe hij Mika heeft beleerd, ik rijd haar met een bokkebitje en kan echt met een pinkie sturen, zo lekker zacht in de mond....Dat is wel een heel verschil dan met die andere 2.
Ik heb weleens een stukkie op Japie gereden, dat is een van beide friezen, en onder het zadel moet je ook al zo sleuren want op het been doet ie helemaal bijna niets....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers