Ik ga niet naar de menclub....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 20:52

Vanmiddag ging het allemaal heel erg goed hoor, maar ik denk dat ik niet naar de menclub ga met Mika, hoe graag ik het misschien ook zou willen, maar ze is er gewoon te klein voor.... Verdrietig

Vanmiddag hebben we een stuk met z'n beiden gereden en op de harde weg gaat dat prima, maar zo gauw je in de berm komt met een wiel is het gewoon heel zwaar voor zo'n kleine pony, en omdat ze bodem in een manege toch ook wel vrij zwaar is denk ik dat het voor Mika niet goed zou zijn om echt naar les te gaan.....(aangezien ik ook niet bepaald de lichtste ben) Alhoewel, ik zit dan wel alleen op de wagen, maar toch.....Een paar lessen voor het dressuurrijden gaan we wel doen hoor, want dat is toch wel belangrijk.....

Eigenlijk ben ik hier wel een beetje teleurgesteld over, maar ik wil doen wat voor mn pony goed is en ik wil haar zeker niet afjakkeren omdat ik zo nodig naar les wil....

Dus eigenlijk wil ik eerst gewoon goed thuis gaan trainen, zorgen dat ze een beetje konditie krijgt, want dat heeft ze natuurlijk sowieso helemaal niet en als het dan volgend jaar wel heel goed gaat kan ik altijd nog bekijken of ik naar een menclub ga....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 08:11

Eigenlijk wil ik het wel proberen op het veld hier aan de overkant hoor, maar dan ben ik heel dichtbij en als het niet wil ben ik ook zo weer thuis met 'r...
En dan wilde ik eigenlijk Nel (de buurvrouw) vragen of die mij niet een paar dressuurlessen wil geven...Zij heeft al haar papieren, welliswaar om les te geven aan ruiters, maar zij weet ook heel goed hoe een paard voor de wagen hoort te lopen, en dan doen we toch een beetje dressuur...

De eerste lessen krijg ik sowieso nog wel van Roelof, hij komt waarschijnlijk hierheen zodat we hier de weg op kunnen gaan en de dagelijkse dingen tegenkomen in het verkeer, en daarna zal ik toch alleen de straat op moeten, anders zou ik helemaal nooit zelf kunnen rijden met 'r.... En zolang ze geen conditie heeft zal ze het helemaal moeilijk hebben voor de wagen, dus lijkt het mij prioriteit nr 1 om te zorgen dat ze wat op gaat bouwen, bv door elke dag staptrainingen te doen....

Iemand nog suggesties?

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 20:04

Jantina ik liep al langer na te denken en heb de knoop doorgehakt, zie :

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=1&18

Voor een maand of 2 terug heb ik al eens tegen Sanderijn gezegd : als ik het van te voren had geweten dan zou ik een grotere pony hebben gekocht....
Vandaar mijn beslissing.....Hoe moeilijk ik het ook vind...

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 5 bezoekers