[AR] Clipper tuigen en wagens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

[AR] Clipper tuigen en wagens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 13:55

Heeft er hier iemand ervaring met tuigen of wagens van Clipper? Ik kwam op de site www.recreatiewagens.nl het merk tegen. Ik vind het er wel mooi uitzien en de prijs ook redelijk.

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:32

Tessebes schreef:
Heeft er hier iemand ervaring met tuigen of wagens van Clipper?


Ik heb er geen ervaring mee, maar toen ik op die site aan het snuffelen was, zag ik heel veel foto's die ik ook vaak op marktplaats tegen gekomen ben. Toen ik het kopje dealers aanklikte werd het me duidelijk.
Op marktplaats staan vaak advertenties van Wagenmakerij Bakker uit
Noordwijk (GN.)
Ze zien er inderdaad wel leuk uit maar ik vraag me af of er ook service verleent wordt voor de wagens. Des te meer omdat er een kopje staat hoe je je wagen moet onderhouden. Als mijn remblokken versleten zijn ga ik gewoon naar mijn dealer om ze te laten vervangen (en dat doet hij als service)

De tuigen zien er ook wel mooi uit vooral die met voorgevormd borsttuig. De tuigen zijn wel een beetje iel uitgevoerd in mijn ogen.
Misschien heeft er iemand ervaring met tuig of wagen. Ook ik ben erg benieuwd.

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:00


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 15:14

skinky schreef:
Ze zien er inderdaad wel leuk uit maar ik vraag me af of er ook service verleent wordt voor de wagens. Des te meer omdat er een kopje staat hoe je je wagen moet onderhouden. Als mijn remblokken versleten zijn ga ik gewoon naar mijn dealer om ze te laten vervangen (en dat doet hij als service)


Volgens mij krijg je bij de meeste leveranciers van wagens maar 1 servicebeurt. Ik kan me iig niet voorstellen dat bijvoorbeeld Kelders alle service kostenloos doet. Verder is het handig om te weten hoe je zo'n wagen moet onderhouden. Vooral als je veel door nattigheid rijdt, is het zaak om het vetten goed bij te houden.

Ik vind dat voorgevormde borsttuig er ook wel goed uitzien, maar die andere riempjes lijken weer een beetje smal. Ach... dat soort dingen moet je toch altijd in het echt zien en voelen. Dan kun je pas bepalen of het een beetje kwaliteit is of niet.

Ik vind het iig wel een adresje wat het onthouden waard is. Voor mij is het niet zo ver weg en ik kan allicht een keer gaan kijken in de toekomst.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 15:25

Bij nader inzien denk ik dat, met wat extra's erbij, om dezelfde prijs uitkom als voor een Kelders. Nou ja, ik heb nog jaren om te denken en te sparen. Haha! M'n eerste wagen wordt toch gewoon een tweedehandsje.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:28

Kelders zal vast niet alle servicebeurten kosteloos doen, maar je kunt er wel terecht voor onderhoud en dat kun je niet bij iedereen die rijtuigen te koop aan biedt...

Ik ben ook heel benieuwd naar de ervaringen...