[AR] 2 wielige wagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

[AR] 2 wielige wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 17:28

hoi ik ben met mijn Tinker bezig om haar voor de kar te zetten . Het gaat heel goed en we zijn klaar om de stap naar de wagen te nemen. Maar ik wil graag een 2 wielige wagen om te oefenen

wie heeft er eentje voor me te leen? het is dus voor een tinker van ongeveer 1.53

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:05

Heb er wel een te koop Haha!
Maar als je haar voldoende voor de sleep gehad hebt, enals ze wat gewicht kan/wil trekken en niet achteruit loopt is het ook goed mogelijk haar direct voor een 4 wieler te zetten. Zo een 2wieler is in geval van het beleren vooral handig bij een paard wat de neiging heeft zich te verzetten door 'm in z'n achteruit te gooien.

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 14:26

hoi bedankt voor je antwoord. Maar mijn 4 wielige kar is vrij zwaar en degene die mij helpt leek het onverstandig om haar ondnks dat ze voor de sleep heeft gestaan, om haar voor die zware kar te zetten gelijk.

Ze is niet zo'n makkelijke en als ze iets niet wil ook onder het zadel gaat ze in zijn achteruit

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:30

Unitas, jammer dat je zo ver weg woont, ben nl ook een beetje op zoek naar een leuk en simpel beleerwagentje!

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:05

Ik kan hem wel op de website zetten Sting. Dan kun je 'm in ieder geval even bekijken.