wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 23:12

hey allemaal, wat moet je allemaal doen om menwedstrijden te gaan rijden. ik heb een new forest welke het heel goed doet voor de kar. wat is het beste?? en wat moet je allemaal doen, laat mij maar eerst dressuren denk ik *LOL* *LOL*

gr linda Lachen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:16

Ik heb 2x gestart in een samengestelde menwedstrijd, daar hoefde ik geen startkaart voor aan te vragen (was 2 verschillende jaren trouwens)
Verder zorgen dat je paard netjes een dressuurproefje kan lopen, en goed stuurbaar is door de hindernissen.
Ook de conditie is erg belangrijk, zeker als je samengesteld wilt gaan rijden.
Hoe het is als je dressuur en vaardigheid wilt rijden weet ik niet precies.
Ik denk dat je je dan gewoon bij een vereniging moet aansluiten en een startkaart aan moet vragen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:17

tja sowieso moet je je eerst aansluiten bij een vereniging.en privel of groepslessen zijn wel handig Knipoog
dan vraag je een startkaart aan en via je vereniging kun je vragen waar er allemaal wedstrijden worden gehouden en via hun schrijf je je in.
je kunt aan alleen dressuur,dressuur én vaardigheid,of dres-vaardigheid en marathon meedoen.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:19

Ik heb mazzel, bij mij op stal rijden er 3 nationaal vierspan en ik kan dus net zo veel lessen krijgen als ik wil. Ook beleren ze bij ons jonge paarden voor de kar. Je kunt dus alle kanten op.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:38

ja precies billy,met mij net zo.op mijn stal belren ze jonge paarden in het tuig en mijn staleigenaar is tevens men-instructeur.hij heeft met zijn 23 jarige merrie alles gewonnen wat er te winnen viel in nederland.dus ik zit gebeiteld!maar idd voor mensen die niet op zo'n stal staan is het niet zo gemakkelijk en moet je r veel voor over hebben.heel erg per toeval ben ik hier terecht gekomen ik had al op 2 pensionstallen gestaan toen ik hier kwam.pas nu merk ik de voordelen!