[NH] Wat kan dit zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:24

*grrr, net een heel lang verhaal getypt, ben ik klaar verdwijnt het opeens.*

Ik ben sinds ik 2 keer per week ook weer een soort van verzorgpaardje heb bezig met 'freestyle'.

Het probleem wat jij beschrijft ken ik echter niet, maar dat ze rustig naast je staat te smakken is een goed teken! OK dan!

Ik begrijp dat je je niet op je gemak voelt tussen een fris rennend en bokkend paard om je heen. Maar een doel van freestyle is dat je rol als leider vergroot en/of dat je paard je (meer) gaat respecteren. Als jij vervolgens de bak uitvlucht, dan ontga je het doel, waardoor Fleur het niet meer begrijpt of misbruik van maakt (maar ik denk dat dat laatste wel mee valt).

Als ik ga freestylen dan gebruik ik een longeerlijn als leadrope, en die kan je ook gebruiken om haar eventueel weg te jagen als je het benauwd krijgt. Met zo'n lijn heb je ook meer invloed, ik kan er mee veel duidelijker zeggen wat ik van haar verwacht. als ik met haar wil freestylen zonder longeerlijn, dan denk ik dat ze minder naar me zal luisteren. ~~}>

Probeer het dus rustig nog een keer, en bouw het een beetje op (niet alleen voor fleur, maar ook voor jouw zelf).

Offtopic: Het lijkt me super om snel weer een keer te meeten! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat IRL!!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:51

*schop* --> babat moet mijn verhaal natuurlijk wel lezen hè! (als het klopt tenminste Schijnheilig )

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers