[VD] flame & chester compliment enz.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

[VD] flame & chester compliment enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 17:35

Afbeelding
vlam het compliment.

Afbeelding
eerste begin van het buigen

Afbeelding
chester het compliment

Afbeelding
nog een keer het compliment

Afbeelding
ff wat uitproberen maar gaat aardig.

Afbeelding
het begint nog leuk te worden

Afbeelding
vlam gaat zelfs ontspannen

Afbeelding
vond ik zelf wel een leuke foto

Afbeelding Ook nog ff zonder zadel is ook altijd leuk

Afbeelding
de spaanse pas aan het oefenen

Afbeelding
ff het ander beentje gaat wat moeilijker

Afbeelding
nog een keertje het compliment

Afbeelding
van de voorkant

Afbeelding
en met iemand erop.

nou dit waren ze voor voorlopig. Knipoog


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 18:24

ja klopt heb je gelijk in ga dat verder proberen wat vaker xo te rijden. had het wel is vaker gedaan maar af en toen wil ze gewoon de andere kant op maar uiteindelijk luistert ze dan wel. en dat voor een 5jarige die nog eigenlijk maar een paar maanden bereden word is wel op haar 4e zadelmak gemaakt maar ja door omstandigheden moest ze rust houden.maar ze doet t allemaal braaf echt een toppertje (tenminste voor mij dan)

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 19:50

thx ja kan haar hoofd niet op haar borst krijgen tenminste weet niethoe dat moet. want moet haar been nog wel vast houden en kan dan niet zover me hand houden. ja haar achterhand is niet het sterkste punt maar word al beter ze gaat al beter haar benen onder zetten. Thx voor de tips.


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 20:46

stef schreef:
ik weet niet hoe dat moet, nee, en dat is nou net het probleem bij de meeste hier, ze zien een stel foto's en gaan zonder er over na te denken aanrommelen.
En zeker op deze manier met iemand erop. Mijn nekharen staan weereens overeind.
Ligt niet zozeer aan jou trouwens, ik heb een poos UZ behoorlijk links laten liggen, en dit bevestigd enkel weer waarom...
Wel een leuk paardje, en heel goed met dat touw zo rijden.


ten eerst het weet ik niet hoe het moetslaat op dat mijn paardeen gigantische nek heeft en haar niet omhoog krijg wat ik echt wel probeer. en ben niet gaan rommelen na het zien van een paar foto's eerst boeken gelezen en de basis geleerd en al helemaal niet zonder na te denken. dat wou ik ff kwijt er zullen zat zijn die dat wel doen maar niet gelijk iedereen over 1 kan scheren s.v.p.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 20:53

het is een nrps merrie van 1.74 ben volgens mij ook een van de weinig dit dit doet met een paard.

Weet je wat mij trouwens ook geregeld op bokt opvalt dat er mensen zijn die leuk reageren en dat er genen zijn en vaak de zelfden die gelijk fel uit de hoek komen en dat je dan niet over dingen hebt nagedacht. terwijl ze het fijne er zelf niet eens van weten en vaak ook niet eens goed lezen wat er staat en daaruit een conclusie trekken. Al zouden ze nou gewoon op een vriendelijk manier iets zeggen datheeft meer effect dan heel kattig uit de hoek te komen. Er zullen dan mensen zijn die niet meer op bokt komen om dat ze gelijk AFGEZEKEN worden. Kijk mij boeit het niet dat je zo doet ik denk dan zelf zijn ze ook niet zonder fouten en hebben ook weleens iets gedaan wat ook dom was. Als je nou toe geeft dat je zelf ook fouten maakt dan zou je niet zo kattig uit de hoek komen. En idd het is ook eigenlijk niet verstandig dat ik me paard zo diep liet gaan met iemand erop want toendertijd kon ze het wel hoger dan nu want heb het een tijd niet gedaan omdat zij niks mocht doen. En ze is het dus een beetje afgeleerd maar ja kan het gewoon op een vriendelijke toon zeggen. Dan blijft bokt een leuke gezellige site. Ik wou dit ff kwijt omdat er altijd wel op iemand gezeken moet worden terwijl het ook anders kan. en dat gebeurt op elk forum.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 22:17

thx had er ook nog nooit van gehoor dat het slecht was maar kan het op zich wel begrijpen maar voor het mooie moet ze wel wat hoger

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 22:49

nee is toch het compliment ging ook ff goed kijken en dacht he ja idd maar dat is mijn voet ik sta altijd een beetje raar. Meestal wil ze gauw omhoog heel vaak gaat ze ook nog maar amper op haar knie ik probeer ook pas beloning te geven als ze het echt beter doet dan dat ze het eerst deed. ze gaat het wel leren.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 08:49

gaat het proberen ja idd dan lijkt t net of ze een bandage om heeft.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 19:47

heb het vandaag weer geoefend en geef pas het snoepje als ik zeg dat ze omhoog mag maar als ze dus een paar keer tesnel gaat intersseert haar het snoepje niet mer en me pony begrijpt het bu helemaal. maar een paard is zo groot een pony help je wat makkelijker. en de pony is ook niet zo eigenwijs als dat zij is. Maar in elk geval ze blijft al langer zitten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers