[AR] Quinto weer voor de wagen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

[AR] Quinto weer voor de wagen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 20:59

gister heb ik Quinto maar weereens voor de wagen gezet.
de 3e en 4e keer voor de wagen gingen al wat beter dan de 2e keer. (toen was ie flink aan t draken geweest. maar daarna had ik zelf of weinig tijd, of geen ander om me ermee te helpen. maar gister zou mijn nichtje dat ze wel mee wou. omdat ik dus al een tijdje niet geoefend had (ook niet met slepen in de bak Bloos! ) wou ik eerst gaan slepen, maar kon de 'knuppel' niet vinden die bij de band hoort. dus dan eerst maar ff aan de longeerlijn, (2 minuten hii)en toen voor de wagen. mijn nichtje heeft eerst ernaast gelopen met de lange lijn. maar al gauw hebben we die los gedaan en kwam ze bij me op de wagen. eesrst zo'n 10 minuutjes in de bak gestapt en gedraaft. daarna wou ik buiten uitstappen. eerst maar een klein stukje, maar omdat ie zo verschrikkelijk braaf was, maar een gelijk een rondje. (rondje is ong 20 minuutjes stappen) hij was echt superbraaf, halthouden, draven en terug naar stap ging super. zelfs op de plek waar hij op t moment onder t zadel steeds enge kabouters ziet Haha! en dan overdwars over de weg gaat. liep ie nu netjes rechtuit. OK dan! hij keek wel heel erg naar die plek, maar stopte niet zoals ie onder t zadel doet op die plek.

ik ben dus nu supergelukkig dat ie nu wel zo super wil trekken. helemaal trots op mijn kleine stinkertje Lovers Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers