[NH] Alle leuke ideén.........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 10:07

Ik ben gisteren op de savvy dag bij Pat Parelli geweest, en daar heb ik tientallen ideeën opgedaan wat er allemaal nog meer mogelijk is, te veel om hier op te schrijven Haha!. Ik heb een hoop gefilmd, dat ga ik eerst eens rustig terug kijken, en eventuele aparte dingen zal ik hier wel eens neer zetten Lachen

Extremely rare and Beyond Compare


prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:08

SuperRoos schreef:
passenger lesson is zo vet!!!!!!!!! heb ik vanochtend gedaan, ik vloog de hele bak door, in stap, draf, maar op een gegeven moment in vette galop,
je gaat er idd beter van zitten vind ik zelf, sky vond het spelletje ook wel vet,
haha soms kon ze niet kiezen welke kant ze op wou, ds dan zat ze bijna tegen de bakrand, haha


Wij mogen 's zomers op onze pensionstal ook in een weiland rijden, van ongveer 50*500 meter. Daar heb ik vorig jaar mijn passenger lessons in gedaan Lachen

Om het helemaal echt te maken, heb ik de teugels gewoon afgelaten, ik kon dus echt op geen enkele manier sturen.

Danny vond het prachtig, vooral om in flinke draf (en een draver kan flink draven *LOL* ) recht op het hek af te gaan en op het laatste moment wegdraaien, soms naar links, soms naar rechts.

Ik heb daar heel goed van leren zitten !

Extremely rare and Beyond Compare

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers