[LO] verschillende manieren longeren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:04

Even een vraag dan over het longeren want m'n pony die zit links best wel vast met stelling en op de volte lukt dat niet goed enzo, dus ik ga donderdag longeren, maar als hij dus links moet loskomen hoe kan dat zonder touwtjes want ze kijkt niet zomaar naar binnen als ik er geen touwtjes aan heb zitten...

offtopic: jah ik wil ook wel mee marre k heb geen startkaart ofzo k w i l wel over iedere hindernis maar dat kan ik denk ik beter niet doen aangezien we allebei geen ervaring hebben en vrijdag in de les met die tonnen ging ook al zo supergoed
maar ik wil wel mee, ik ga overal wel mee Haha! Haha!



Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:40

huh ik snap je niet mir? Blond yvet had niks gezegd, maar ik kan met rijden geen stelling, lukt niet omdta ie zo vast zit, dus ik denk zelf eigenlijk dat ik met longeren dan stelling vraag zodat ie naar binnen kijkt en dan zijn hals spieren losser komen. en dat lijkt me nogal lastig zonder touwtjes Verward
hahaha juist bregje!
vrijdag, de eerste keer stond ze zo ff een tijdje half stijl overeind, toen sprong ze, nou ik lag bijna met m'n kop in het zand toen we neerkwamen haha, maar tonnen zijn ook zo eng Rolleyes
maar daarna op het laatst toen meta zei dat het goed ging vond ik er helemaal geen fut in zitten zo saai echt alsof ze wil bereiken dat ie zijn benen niet optilt en alle balken aanraakt... Verward maar als dat goed is zal het wel haha. Clown
maar ik ga iig wel mee

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:14

Jah precies ik was elke keer verbaast dat hij geen tonnen opzij had geskupt omdat het zo laag leek Verward najah...
Van dat longeren is ook wel maar mijzelf lukt het echt niet dan gaat ze helemaal naar binnen vallen enzo en binnenbeen reageert ze niet op net alsof ze het niet snapt Blond terwijl op de andere hand het wel lukt, maar het kan liggen aan dat ze rechtsgebogen is..

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:35

Jah ik kan maar het was al afgesproken haha.
Nja heb je tips om snel (en zonder veel moeite te hoeven doen) kuitspieren te kweken? Een vriendin van mij voeiert haar paarden altijd van die zooi voor de spieren, misschien moet ik dat eens proberen Haha!

Wat is dit allemaal off topic Bloos

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:22

whahahah maar wandelen en fietsen is een te grote inspanning voor mij in mijn vrije tijd, ik vind elke dag anderhalfuur heen en trug fietsen naar school en kwartier naar de pony's en terug wel genoeg Lachen
maar ik ben al met mijn voeten aan het ronddraaien Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:38

Van die ene bontje achter z'n kont, da ga ik dan maar eens in mekaar knutselen, lijkt me wel handig haha.
Ik vond de les ook superfijn!!! Vergeleken bij de club krijg je veel meer voor jezelf les, iemand (geen naam Haha! ) die daar lesgaf zei vrijdag (goh wie zou het dan geweest zijn???) toen ik zei dat ie links vast zat eigenlijk niks erover maar dat ik wel gewoon moest wijken wat dan extra moeilijk word lijkt me en hij kan dat ook nog niet, maar jij hielp tenminste, maar ik snap dat wel want dan zit je toch in een les met meer man maar als ze iig maar meer aanwijzingen geeft wat ik veel daarmee moet oefenen, maar goed.
Ik vind het wel goed hoor les *LOL*

Vooral dat springen was leuk whaha vooral in het begin, heel veel verschillende manieren gehad hoe je op een pony z'n nek kan hangen Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:00

whaha daarna vond ik het ook met springen wel goed gaan, alleen de afstanden is nog moeilijk maar ik heb eigenlijk nooit echt springles gehad, alleen bij een vriendin van mij die vader die had eerst ook nationaal gespronge ofzoiets en daar reed ik eerst een tijd hun pony, maar die pony loste de afstand zelf op dus eik hoefde ik toen nooit iets te doen alleen sturen haha.
van de ponyclubles snap ik eik wel ja, ach je bent toch bezig.

Trouwens, het stinkt hier heel erg........naar eigendunk Knipoog
van de "geweldige lesgeefster" en de pony haha *LOL*

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:48

whahaha
jij spoort echt niet!!
Hahah weet je wat ik net van harry heb gehoord????
Shakira is gedekt!@!!!!!!!!!
door..........CASPER!!! vet moi beest is da veel steviger als idzard en el beauty, heb hier zijn foto echt mooi beestje!
Wat voor veulen moet daar uit komen--->> moeder: dun, hoog (ong 1.55)
vader: klein, vol (1.47)
hmmm, maar harry wist niet zeker of hij drachtig was maar hij is wel gedekt Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:59

whahah denk dat dat niet meer uithaalt, hij is gedekt tegelijk met mareska, en dat was paar dagen na vitals geboorte (9 is dat toch altijd??) dus denk dat de morningafterpil niet meer zal werken Scheve mond whaha dan zitten we dus volgend jaar samen met zo'n irritant ding opgescheept Knipoog

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:22

Ja da zei harry gister we hadden het over dat je als de oren van het paard naar achter staan dat ie dan dachtig is Verward (whahaha harry actie) nou dus toen zei ie zo van: ja bij deze zie je dat wel (mareska) maar bij die is het nog afwachten want die oren blijven gewoon staan (toen kreeg ik een shock, shakira drachtig whahah)

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:31

Word de schuur platgegooid???
Waarom wil ie dat nou weer? Eik moet ie dan een binnenbak maken, mag iedereen komen Lachen
En ik had gister in die schuur in zo'n klein hok erlangs een soort leeg zwembad gezien Verward kunnen we ook een zwembad van maken Knipoog

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:05

Waarom moet dat, weet je dat misschien ook? Omdat het niet gebruikt word ofzo? Of omdat het niet meer veilig en rot is ofzo?

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:40

Wahahahahhaha ik ben niet dom hoor Blond
Ohh ik lig hier in een deuk-->> "Ja en in zo'n ander hok in die stal is ook een soort leeg zwembad kunne we een mooi zwembad van maken"
"Dat lege zwembad is een STRONTPUT"
whahahaha ik ben echt dom whaha *LOL*

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:42

Annelou"]
[quote="Suleika schreef:
nou ik hoop van harte dattie nie drachtig is!!!!


2 jaar en dan al laten dekken vind ik echt raar
ik hoop ook dat het niet gelukt is.
[/quote]

Ja ik vind het ook jong 2 jaar al laten dekken Verward
Kan zijn rug dat dan al wel aan?

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:28

Die "wagen" van vorig jaar paste denk ik ook wel in een partytent Tong uitsteken
(dat waren jullie toch zonder wagen, en met die enorme banketstaaf?? Bloos ) Oja toen stond mirjel nog zo voor L*L hahaha.

Ik vraag me nog steeds af waarom die schuur perse weg moet van de gemeente Scheve mond

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:45

whahaha ik heb een idee!!!
stap 1: Je zet Harry aan het werk met stallen uitmesten in een van de stallen
stap 2: Jij zegt dat je de kruiwagen wegbrengt, jij gaat dus snel de kruiwagen leeglaaien en komt weer terug
stap 3: Je stoot per ongeluk met de kruiwagen tegen de deur zodat ie dichtvalt (in het slot) en zodat hij dus in stal niet weg kan lopen
stap 4: Je begint duidelijk over dat je weg moet bij de club en bij de paarden moet.
Goed idee he Haha!

Waar gaat hij zijn huis bouwen? Hij heeft namelijk wel meerdere Groene Weilanden Haha! (alle weilanden die hij heeft zijn groen Lachen )

Ja het kan kloppen idd dat Harry shakira daarom gedekt heeft, dat vind ik echt misselijk, dat zou het echt nog kunnen zijn hoor. Maar dan gaat heel die rug toch naar de filestijnen, wa heb je dan nog aan zo'n dier maar tegen de tijd dat het veulen flink zwaar word zijn we toch zeker zo'n halfjaar verder, dit halfjaar gaan we hem heel veel op het land zetten zodat hij goed kan groeien haha of we geven hem calve pindakaas *hoe groot wil je worden??* -->> 1.60 Knipoog

sorry ben net wakker, dan kan ik nog niet normaal doen Bloos

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:29

Jammer dat we geen longeerbak hebben, alleen een gewone bak, en hij gaat dan jammer genoeg geen rondjes om mij heen lopen Boos!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:06

Wahaha de luchtbugs Knipoog
Ja vet als pino hier komt!!! (ken heel het paard ni haha maar hoe meer paarden hoe meer schik)
Harry verdient er alleen maar mee dan, en hij hoeft er ook ni op ofzo haha.
Ja je moet echt gaan zeuren over die schuur want das kei gezellig als er zo'n groep komt swinters Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:07

whahaha, ze sturen je vast en zeker door naar het gekkenhuis Haha!
Hebben jullie zo'n rare groep, poedersuiker of stomme groep?

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:16

Hebben jullie dan vaak ruzie met mekaar?

Ik ga eens even ontopic praten: Ik heb vandaag gelongeerd met touwtjes en het ging niet omdat hij gek werd van alle andere beesten die zaten te hinniken Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:02

Hahah haffie, echt grappig altijd, als we gaan dressuren doe jij de touwtjes om haha...
Hahaha kennen jullie Loes Raaijmakers uit schaijk? Die is vandaag geslagen op school door een meidje bij mij uit mijn oude klas. En iemand anders had zo'n poster overal opgehangen met Loes haar foto en dan verbrand en dan stond erbij: burning hell. haha vet banketstaaf, door haar zijn er een paar mensen geschorst...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:23

Ze vroeg er zelf om, iemand riep prutsmuts, en toen zei een vriendin van Loes: Houd je bek, en toen zei Loes ineens tegen een ander meidje: Trouwens je zou me nog slaan, sla dan!!! Toen zei dat meidje: Ja kom maar hier! Toen liep ze verder en kwam daarna terug om da meidje te duwen, en toen sloeg da meidje haar dus terug in het gezicht, toen wou loes haar lappen met haar voet ofzoiets, en toen krabte da meidje in Loes haar gezicht.
Ik heb verder geenruzie met haar maar zij is echt raar, wij hebben afgelopen jaar zoveel ruzies met mekaar en met haar gehad omdat er vanalles werd geluld, en twee jaar terug heb ik heel erge ruzie met haar gehad, en toen werd ze boos op mij en toen gaf ik een kei grote bek terug en toen ging ze naar buiten, toen ging het de school rond dat Loes door iemand uit onze klas in mekaar werd geslagen dus de hele school naar Loes toe was echt mooi!! Maar ik hoor echt zoveel rare dingen over haar van anderen, het is niet meer normaal, ze heeft een jongen aangegeven van verkrachting, terwijl toen hun iets hadden hij verliefd op haar was echt zo raar nu is die jongen geschorst van school... Verward
Die moeder doet wel aardig..

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:52

Whaha dan ken je trouwens elle ook nog wel, die heeft ook heel erge ruzie met haar. Een paar mensen hebben al heel lang ruzie met haar omdat ze vanalles over hun schijnt gelult te hebben.
Maarja... neej loes is zeker niet perfect, maar ik hoef echt geen ruzie met haar, denk dat ze het al moeilijk genoeg heeft Knipoog

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:31

Jammer ik kan niet verder kijken als dat ik zie haha.
Nja zo slim dus niet Knipoog haha, als je van die moeilijke woorden gebruikt lijk je ook heel slim! (tip haha) die laatste zin van het verhaaltje is wel slim ja haha.
Daarom heb ik nu ook geen ruzie, ik heb er ook niks mee te maken, ik geef alleen verslag aan jullie haha. Maar de vorige keer weet ik al niet meer waar dat over ging (zo vaak ruzie gehad Knipoog )

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:37

En naar vooruitgang, daar streven we naar!!!!!
Dus komt goed uit


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers