[AR] Vincent van Gogh rit Neunen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

[AR] Vincent van Gogh rit Neunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 10:45

Ik was even benieuwd wie er 5 oktober ook mee doet met de vincent van gogh rit in neunen. En gaan jullie dan te paard of met de kar???
Ik doe mee met de kar en mn haflinger en heb er al veel zin in, hoop dat het dit jaar een keer mooi weer is.

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:01

een vriend van mij doet ook mee met een tweespan pony´s! Ik denk niet dat ik mee ga, wordt te zwaar voor de pony´s, want dan zouden we met 3 man zijn! Maar hij gaat gewoon rijdend erheen, woont ik stiphout, dus...is wel te doen!

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 19:24

oh oke, dank je. Volgens mij zijn er niet zo heel veel mensen van bokt die gaan, wel jammer zou meteen een mooie bokt meeting zijn geweest.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 00:00

Dit jaar doe ik niet mee, maar het lijkt me wel leuk om 'ooit' nog een keertje mee te rijden. Doe je ieder jaar mee Rosiewozie? Heel veel plezier en succes in ieder geval. Lachen

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:31

ik probeer wel ieder jaar mee te gaan ja. Ik vind dat altijd harstikke leuk. Vorig jaar ben ik niet geweest maar dat jaar ervoor nog wel met mn shet met de kar maar toen regende het dus dat was niet zon suc6.
Dit jaar voor het eerst met mn haf voor de kar, ben heel erg benieuwd ze is nog niet zo lang beleerd. Gelukkig is het niet ver van huis als ze dan te moe wordt of zo kan ik gewoon naar huis.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:37

Gaat vast goedkomen hoor! Haha! Veel plezier!

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:22

Wij rijden ook mee, met de kar+baas

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 14:43

oh leuk, jammer dat ik de fotos in je profiel niet kan kijken. Ik krijg van die kruisjes. Jullie herkennen zal moeilijk worden met al die friezen. Wij hebben knal groene cowboy hoeden op dus als je ons ziet dan zwaai maar of zoiets als je daar zin in hebt. Veel plezier nog.

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:23

We rijden met zo'n lange zwarte kar waar iedereen in de rijrichting zit zeg maar.. En onze fries heeft gegarandeerd t minste behang Tong uitsteken Tis idd waar dat er steeds meer friezen bijkomen.. Er was een tijd dat we de enige waren.. Tong uitsteken

Quid

Berichten: 44
Geregistreerd: 28-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:29

AR- Wij hebben een aangespannen tocht op 5 oktober maar ik heb nog geen idee waar want mijn vriendin heeft ons ingeschreven.
Ik weet dat het in de bossen is, maar waar dat weet ik nog niet,
dat hoor ik van de week pas.

In iedergeval een leuke rit toegewenst.