Waar koop je strengen (los) mijne zijn te kort!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 10:58

Hallo
Zoals jullie weten heb ik een betuigd welshje gekocht, tuig zit prima alleen de strengen zijn te kort, ze past prima in de kar, maar bij haar vorige eigenaar had ze achter heel weinig ruimte, vandaar dat bij mijn kar de strengen te kort zijn. Dus kan ik haar (nog) niet inspannen.
Weet iemand waar je losse strengen kunt kopen/bestellen, bij een gewone ruiterzaak ofzo?!

Alvast bedankt!

Groetjes Anke

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 12:19

Op paardenmakrten kan je ze vaak kopen. Tweedehandse rekken ook niet meer uit na een paar weken, dus dan ben je ook niet ineens gefopt als je paard een meter verder van je af staan ineens Pling

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 12:22

Ja hoor, gewoon in de ruitersportwinkel. Bij Divoza hebben ze ze geloof ik ook wel, alleen moet je er even naar vragen. Ze hebben (hadden) alleen de complete tuigen hangen, voor losse onderdelen gewoon aandacht trekken van een verkoper. (Kan soms lastig zijn Haha!)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:17

Bij Divoza kun je dergelijk spul idd loskopen. Evt zou je zelf touwstrengen kunnen maken (evt met een stuk tuinslang erom heen om het paardevelletje niet te veel te irriteren).

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 10:55

Ik zag bij divoza dat de pagony leren strengen te koop waren voor 89,95 per twee.
Dat viel me wel mee, ga eerst eens bij de ruiterzaak hier in de buurt navragen (scheelt weer verzendkosten)
Bedankt voor de reacties!

Groetjes Anke

ps ik denk dan tweedehands niet aan losse strengen te komen is, wie doet die nu weg?! Men wil het altijd kompleet verkopen....helaas!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 14:29

ik moest strengen van 2,5 cm breed. Bah! Nergens te krijgen die krengen. Gelukkig heb ik niet opgegeven. Vanmorgen had ik een ruitersportzaak aan de lijn die uitverkoop had en heeeel toevallig 1 paar smalle strengen in het magazijn had gevonden. Ik heb ze meteen besproken!!! Is wel driekwartier rijden van mij vandaan, maar ik kan nu wel lekker weer gaan mennen, JIPPIE
Oh ja, ze kosten 100,- en daar gaat ook nog 25 % af vanwege de uitverkoop! Toch nog geluk!!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:51

Nu willen we natuurlijk wel foto's zien van de aanspanning!