[ar]wedstrijden in zeeland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

[ar]wedstrijden in zeeland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 15:18

als boefie gewoon goed voor de kar loopt wil ik heel graag wedstrijden met hem gaan mennen. ik heb al heel lang dat ik wedstrijden wil rijden maar ja, boefie is te klein dus dressuurwedstrijden ziet er niet uit, maar nu hij voor de kar gaat wil ik het misschien zo gaan proberen. maar van welke vereniging zou je dan lid moeten worden en worden er veel menwedstrijden georganiseerd(in schouwen duiveland het liefst)?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:25

Ik weet niet echt veel van Zeeland. Maar wat wel leuk is, is de wintercompetetie. Die rijden wij ook altijd mee.
De wedstrijden zijn in Herwijnen, Heerjansdam, Oude Tonge, Simonshaven, en nog wat, maar je hoeft ze niet allemaal te rijden.
Je moet dan gewoon van een menvereniging lid worden en een startkaart aanvragen.

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:52

Waarom is Boefie te klein? Eerder te klein voor Marathon als dressuur.
Hmm.. Maar uh.. Van de mensen die ik ken in Zeeland weet ik dat daar niet zo veel wedstrijden in de buurt zijn. Die moeten toch meestal wel een uurtje rijden.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:58

Unitas schreef:
Waarom is Boefie te klein? Eerder te klein voor Marathon als dressuur.
Hmm.. Maar uh.. Van de mensen die ik ken in Zeeland weet ik dat daar niet zo veel wedstrijden in de buurt zijn. Die moeten toch meestal wel een uurtje rijden.


ehm, ik ben 1.64 en hij is maar 1.06, dus het ziet er niet uit als ik op hem een dressuurproef ga rijden(niet mennen dus), waarom is hij dan te klein voor een marathon(en voor andere menonderdelen)? kleine pony's zijn toch juist veel wendbaarder

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:59

Ik dacht dat je dressuur mennen bedoelde Haha!
Onder het zadel zal het er niet echt uitzien nee Tong uitsteken
Als je de marathon en endurance wedstrijden gaat bezoeken zal dat eerderr te zwaar zijn als dressuur mennen bedoelde ik.