inscharen kleine pony's??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 16:05

Hoe gaat dat? Ik bedoel, ik wil graag een welsh A(heb ik goed over nagedacht!), maar als het een hengstje wordt, kan hij niet bij ons in de kudde. Maar zo'n klein ding kan toch niet bij grote ponyveulens of zelfs rijpaard veulens in de wei? Hoe gaat dat dan, zijn er speciale adressen ofzo? En hoe kom ik evt. aan een goed adres redelijk in de buurt? Verward

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:10

Ja tuurlijk kan hij bij 'gewone' paarden of ponyveulens in de wei! Shadow is de kleinste in de kudde maar wel de baas!! Meestal kunnen die kleintjes heel goed van zich afbijten hoor.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 16:14

ow dacht dat dat niet kon Verward Vind het wel een beetje sneu.....zo;n kleintje tegen die groten, krijg je zo'n calimero-effect Haha! Maar goed, heb je enig idee hoe ik aan zo'n adres kom? Want degene die ik ken hier in de buurt hebben alleen maar merries Frusty

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:16

ehm op internet een advertentie plaatsen dat je een inscharingsgroepje zoekt van hengsten en of ruinen??

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:00

Pinky heeft tussen 2 grote lompe belse knollen gestaan als 1 jarig hengstje Cool

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 19:28

vaak zijn de kleinste juist de baas, dus ik denk dat het wel kan hoor.
misschien advertenties op i-net of in de buurt bij mensen vragen ofzo?>

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 19:33

in de buurt heb ik laatst allemaal al gevraagd, er zijn best veel boerderijen enzo, maar zelf de iets grotere stallen hadden geen ruimte, en brengen hun paarden ergens anders naar toe. Maar ik weet nog niet zeker OF het een hengstje wordt, maar ik wil geen leuke pony laten staan, omdat het nou toevallig een hengstje is Schijnheilig Maar ik ga idd wel ff advertenties zetten op i-net, en ff LiSSY vragen, die woont vlakbij mij.... Haha!