[NH] Met welke trainer werken jullie???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prissy
Berichten: 59
Geregistreerd: 19-08-03

[NH] Met welke trainer werken jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 17:40

Hey! ik vroeg me af met welke nh trainer jullie werken! ik zelf en prisca worden begelijd door jesse stubbe, en zij is opgelijd door pieter baalbergen. de site van pieter is www.terranatura.nl wilde ook weten waarom jullie voor deze trainers gekozen hebben. ik had eerst les van iemend anders, maar deze trainer beviel niet. toen heb ik een hele tijd geen les meer gehad, tot mijn zus de site van pieter tegenkwam! toen hebben we allebij met onze paarden een kursus bij pieter gevolgd, en dat beviel zo goed, dat we les van jesse zijn gaan nemen. jesse en pieter bevallen zo goed, omdat ze ook goed met mensen om kunnen gaan, niet alleen met paarden(in tegenstelling tot onze vorige trainer) en ze werken ook niet met trucjes, dat deed onze vorige trainer ook, maar met richting en aandacht.

klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:55

ik ben begonnen samen met eric jansen http://www.onc-africhting.nl/ we zijn allebij onder training van paardenm en ons zelf en clinics geweest. We hebben dus geen bekende naam trainer gehad, maar ik en hij hebben veel van paarden geleerd en daarnaast heb ik nog een kudde studie in een kudde "wilde" haflingers te Deest gedaan.

www.natuurlijkruiterschap.nl
www.NHForum.tk

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:38


SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:04

ik heb pieter baalbergen ook aan het werk gezien, vond hem ook heel goed,
ik heb samen met mijn moeder eerst een jaar 0f 3 les gehad van iemand uit de buurt, heb de hele basis van hem geleerd,
daarna weer een jaar of 3 van iemand andes, die ons wilde helpen om level 1 van parelli te halen, maar dat lukte niet echt, nu zijn we sinds een tijdje bezig met het videocouching systeem, en mn moeder is nu al bezig met level 2,
ik ga binnenkort level 1 halen,
het bevalt me heel goed,

leuk dat jij en je zus ook NH doen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:17

Ineke2 schreef:
Ik heb les van Lynn en Marjan Apple, bevalt goed. Lynn is tevens mijn hoefsmid.
www.naturalhorses.com

Banjer en ik zijn het hier mee eens... Haha!

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:57

hee jullie hebben allemaal les. ik werk zelf op de manier van Hempfling maar heb geen les. ik heb alles van de paarden geleerd en uit verschillende boeken. onder andere natuurlijk paardrijden, rijden in evenwicht, evenwicht in rijden, verlichte rijkunst.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:38

Ik heb les van Richard Nadorp http://www.combinatie-training.nl.
Ik heb nog niet zo heel lang les van hem, maar we gaan voorruit en daar gaat het om.

Waarom ik hem gekozen heb??? Ach... ik had voorheen les van een vrouw... heel streng maar wel super goed, nu zal je zeggen waarom ben je dan gestopt bij haar Verward ? Ach op de een of andere manier klikte het toch niet helemaal zoals het zou moeten klikken. Toen kwam ik via marktplaats bij de site van Richard terecht, een proefles genomen en sindsdien (juni 2003) les ik bij hem.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:46

Cinzano schreef:
Ik heb les van Richard Nadorp http://www.combinatie-training.nl.
Ik heb nog niet zo heel lang les van hem, maar we gaan voorruit en daar gaat het om.

Waarom ik hem gekozen heb??? Ach... ik had voorheen les van een vrouw... heel streng maar wel super goed, nu zal je zeggen waarom ben je dan gestopt bij haar Verward ? Ach op de een of andere manier klikte het toch niet helemaal zoals het zou moeten klikken. Toen kwam ik via marktplaats bij de site van Richard terecht, een proefles genomen en sindsdien (juni 2003) les ik bij hem.


Eh dat is dressuurtraining toch? Het ging hier over Natural Horsemanship Haha! Tong uitsteken

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:49

Ineke2 schreef:

Eh dat is dressuurtraining toch? Het ging hier over Natural Horsemanship Haha! Tong uitsteken


Ohhh sorry, zat effe niet op te letten, zag dat (NH) niet staan.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:01

Ik werk met Parelli. Als ik les heb is dat dus van Eddy Modde.
Verder heb ik nog les van Cl@udia Rosel, wat hier prima op aansluit.