[LO] Probleempje, paard wil NIET

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:00

Het lijkt me geen goede stelling om het kwaadschiks op te gaan lossen als het goedschiks niet lukt. Het is moeilijk om een goed advies te geven vanachter mijn computer maar met kwaad worden bereik je alleen maar minder. Gebruik je hulpteugels? Kennelijk zit het paard op een kant behoorlijk vast, dat kan veel oorzaken hebben. Misschien moet je er eens een fysiotherapeut naar laten kijken. In ieder geval veel succes.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 10:20

Guinni schreef:
Nou vastzitten aan een kant zit hij zeker NIET, maar het was een uitprobeersel van 'm en het is alweer goed!


Oke, gelukkig maar!

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:43

Oke, dat is in ieder geval al winst. Nu moet je proberen te gaan werken aan je natuurlijkr overwicht, zodat hij je nu ook accepteert zonder eerst weer boos te worden. Succes in ieder geval!

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 07:45

Ja, met dat overwicht op mensen en dat overgewicht heb ik hetzelde probleem(helaas) Het omgaan met mensen vind ik beduidend ingewikkelder. Toch denk ik dat er best nog wat aan te doen is, daar zijn in Nedrland ook heel veel manieren voor. Maar ach, als je de moed al hebt opgegeven en je hebt veel plezier met je paard...........Het zijn de waarden in het leven waarvan je gelukkig zelf de waarde kan bepalen!

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers