[AR] Eindelijk weer eens de kar erachter :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[AR] Eindelijk weer eens de kar erachter :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 17:50

Hallo!
Ik ben een paar weken gestopt met mennen wegens tijdgebrek, maar vandaag waren we naar de haffriehoeve en daar was een paardenspectakel. En dat was echt heel leuk om te zien en toen kreeg ik eigenlijk ook wel weer zin. En mijn vriendin was ook mee. dus toen besloot ik naar de vorige eigenaar van Timon te gaan en de kar te halen Haha!
Ik zei zo: "Mag ik misschien de kar lenen?" hij meteen: "Tuurlijk, dat weet je toch?" Haha! "oke". Dus we hadden het tuig in de kar gelegt en toen gingen we op de fiets en ieder een boom vast Tong uitsteken. Dat ging wel goed en toen we aankwamen Timon gepoetst en ingespannen. hij bleef zoals altijd heel goed staan Pling En toen ging ik er eerst naast lopen, omdat hij al een tijdje niet meer gegaan was dacht ik: Misschien vind hij het wle vreemd, maar nee hij liep echt heel lekker. Ik denk dat hij het ook wel leuk vind.

Hier de foto's van vandaag...

Het karretje is erg.. tsja.. je kan je benen er moeilijk in kwijt en nu gaat mijn oom er een verdieping in maken zodat je gewoon recht op kan zitten. Cool hé? Haha!



Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 18:37

Ja, het was erg fijn om weer eens lekker met hem weg te gaan.
Bedankt ik vind ze zelf ook erg leuk geworden. Handig zo'n vriendin Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers